• جمعه 26 خرداد 1402
  • الْجُمْعَة 27 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 16

ارمغان‌های سفر به آمریکای لاتین

نگاهی به دستاوردهای سفر ۵ روزه
رئیس‌جمهور کشورمان در آخرین مقصد از سفر به کشورهای حوزه آمریکای لاتین، به‌منظور رایزنی برای توسعه و تعمیق مناسبات، صبح پنجشنبه به وقت تهران با استقبال وزیر خارجه کوبا وارد هاوانا شد.
آب به سیستان و بلوچستان می‌رسد

تشنگی پایان می‌یابد

هوتک برای اهالی بلوچستان هم خیر است و هم شر. یک دانش سنتی به جا مانده از گذشتگان که با دستان خود به حفر گودال برای جمع‌آوری آب در هنگام باران و ذخیره آن برای کشاورزی و شست‌وشو می‌پرداختند؛ گودال‌هایی که گرچه امروز کاربرد خود را حفظ کرده‌اند، اما در یک دهه گذشته، خشکسالی و کمبود آب آشامیدنی، اهالی بخش‌هایی از بلوچستان را به جست‌وجوی آب به بستر آنها کشانده و گاهی سبب اتفاقات ناگواری هم شده است.

جذب بیشتر سرمایه‌گذاران با بهبود فرایندها

جذب سرمایه‌های بخش‌خصوصی و حضور سرمایه‌گذاران خارجی برای اجرای پروژه‌های شهرداری‌ها در تمام کشور ازجمله کلانشهر تهران از روش‌های معتبر تامین منابع مالی در حوزه مدیریت شهری محسوب می‌شود.

چطور در یک‌ماه کارت ملی بگیریم؟

این روزها کارت ملی، یکی از نیازهای اساسی برای بهره‌مندی از خدمات اجتماعی مختلف است اما در ماه‌های گذشته اقدام برای هوشمندسازی و صدور کارت جدید به کندی صورت می‌گرفت تا جایی‌که تا اواخر سال گذشته 10میلیون نفر در انتظار دریافت کارت ملی هوشمند بودند.

پیشکش مردم پایتخت

در گوشه و کنار شهر پراکنده هستند و برخی در شمال آن قرار گرفته‌اند و تعدادی در جنوب یا شرق آن. آنقدر بزرگ هم هستند که به چشم بیایند. اینها ویژگی‌های پروژه‌های تعریف‌شده با مشارکت سرمایه‌گذاران برای دومین کلانشهر پرجمعیت غرب آسیا یعنی تهران است.

زندگی، بیش از یک قرن

احمد دلبری، متخصص طب سالمندی و استاد دانشگاه گفته: سالمندی سالم، فعال و پویا در کشور ما قابل دسترسی است؛ کمااینکه در حال حاضر بیش از 6هزار نفر بالای 100سال و بیش از یک‌میلیون نفر بالای 80سال داریم.
سرمایه گذاری مردم برای توسعه پایتخت

فرصت هایی که ثروت مردم می شود

شهر تهران در کنار همه شلوغی‌هایش، ظرفیت‌های متنوع و جذابی دارد که همین جذابیت‌ها نیز باعث شده تا برخی از افراد و شرکت‌ها سرمایه‌های خود را وارد عرصه و پروژه‌هایی به نفع مردم کنند.

خوش‌تیپی به سبک تابستان

چطور در پایتخت سرمایه‌گذاری کنیم ؟

خداحافظی قطعی استقلال از آسیا