• سه شنبه 23 خرداد 1402
  • الثُّلاثَاء 24 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 13

دیپلماسی ایرانی در حیاط‌خلوت آمریکا

جزئیات سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا از زبان سفیر ایران در کاراکاس
حجت‌الله سلطانی، سفیر جمهوری‌اسلامی ایران در ونزوئلا درباره جزئیات و مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به این کشور با همشهری آنلاین گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید...
فراخوان ایذه، حادثه‌ای تلخ آفرید

کاسبان کیان

«می‌دانستیم که در محل درگیری و تیراندازی رخ داده است اما، ما رفتیم» این یک جمله که درباره وقایع روز کشته شدن کیان پیرفلک به خوبی نشان می‌دهد کاسبی با خون این کودک مظلوم در دستور کار قرار گرفته است.

صنعت دریایی قدرتمند لازمه موفقیت در دریا

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش قهرمان‌مان به سرفرماندهی ناوشکن دنا که ساخت مهندسان توانمند وزارت دفاع است با موفقیت از ماموریت ۳۶۰ درجه به میهن اسلامی‌مان بازگشت.

جشن‌های خیابانی، قالبی فراموش شده در مردمی‌سازی‌ فرهنگ

از دیرباز این خصلت و فرهنگ جامعه ایرانی و امت اسلامی بوده است که در مواجهه با اتفاقات، مناسبت‌ها و اعیاد آیینی خود، جشن‌های جمعی برپا و همدیگر را در شادی‌ها سهیم می‌کردند و با پذیرایی و نذر سفره‌های کریمانه و از این قبیل موارد میزبان یکدیگر می‌شدند.

درمان رایگان ناباروری

برای نخستین‌بار 60قلم داروی درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و حالا همراه با پوشش 90درصدی هزینه‌های درمان، بخش قابل‌توجهی از این هزینه‌های گران از سوی دولت پرداخت می‌شود.

جمعیت یوزهای ایران دو برابر شد

جمعیت یوزپلنگ‌های ایرانی در 2زیستگاه اصلی شامل ذخیره‌گاه زیست‌کره توران در استان سمنان و پناهگاه حیات‌وحش میاندشت در استان خراسان شمالی که پارک ملی ضامن آهو را نیز در خود جای داد دوبرابر شده است.

پیام صلح و اقتدار در دریا

نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از پایان جنگ تحمیلی، با رویکرد خودکفایی و در کنار آن نوآوری، نسبت به طراحی و ساخت انواع ناوچه، ناو، ناوشکن‌، کشتی‌های جنگی و نیز زیردریایی اقدام کرده است.

عبور از نقطه جوش

استقبال خوبی از جشن‌های دهه کرامت شد

استقبال مردم در میدان خراسان خستگی را از تن ما به در برد