08
سه شنبه 23 خرداد 1402
شماره 8798
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فیلسوف ایرانی

ایرانی خوب
این‌که رضا داوری اردکانی درباره‌اش گفته است: «او شاید نخستین ایرانی‌ای است که در اروپا دکترای فلسفه گرفته است اما اینجایی‌ترین استاد فلسفه است و همه زندگی خود را صرف فلسفه کرده‌است.» شاید صحیح‌ترین و دقیق‌ترین تعبیر درباره این فیلسوف 93ساله باشد.
ویژه
خبر خوب بعدی نقل قولی از معاون اجتماع محور اشتغال‌زایی بنیاد برکت است که گفته: «بنیاد برکت با اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در مناطق محروم کشور سهم محرومیت‌زدایی را در این مناطق کاهش می‌دهد.»
زن بودن، در بسیاری از جاهای دنیا، یک رنج همیشگی است.
یک مرد بریتانیایی که می‌خواست در یک عملیات هیجان‌انگیز، بدون طناب به یک آسمانخراش در کره‌جنوبی صعود کند، درست وسط عملیاتش دستگیر شد و ناکام ماند.

رنگین شهر

اگر به شما یک قوطی رنگ و یک قلم‌مو بدهند، با آنها چه کار می‌کنید؟ یک قدم قبل‌تر، برای رنگ‌آمیزی چه رنگی را انتخاب می‌کنید؟ و یک قدم قبل‌ترش، هیچ‌وقت فکر کرده‌اید که برای شادکردن محله یا شهر خود چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟
قدرت عجیب زن صاعقه‌زده

قدرت عجیب زن صاعقه‌زده

آدم‌هایی که صاعقه به آنها می‌زند، چیزی را تجربه می‌کنند که می‌تواند آنها را به یک انسان دیگر تبدیل کند.
بزرگ‌ترین کامیون دنیا
بزرگ‌ترین کامیون دنیا
کافی است راننده یک کامیون، درست وقتی در ترافیک در کنار شماست پایش را روی گاز بگذارد تا متوجه شوید این ماشین‌ها واقعا بزرگ و عظیم هستند، اما در میان خود کامیون‌ها هم یک رقابت شدید برای عظیم‌تر بودن در جریان است.
زندگی‌پدیا
دیگر دوره گرفتن پول از والدین دانش‌آموزان به هر بهانه‌ای گذشته و قوانین جدید، اجازه این کار را به مسئولان مدارس نمی‌دهد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دیدن افرادی که مدام در حال تلاش و کوشش هستند به آدم انرژی و حال خوب می‌دهد. اگر جوان باشند که دیگر نور علی‌نور است.
اهدای عضو یا بهتر است بگوییم اهدای زندگی، اوج بخشش یک انسان است.
شنیدن خبر ابتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج برای خانواده‌ها خیلی دردناک است.