03
سه شنبه 23 خرداد 1402
شماره 8798
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کودکان کار زیر ذره‌بین قرارگاه اجتماعی

اصل ماجرا
با گذر در معابر اصلی شهر می‌توان کودکانی را دید که در چهارراه‌ها به پاک کردن شیشه خودرو‌ها می‌پردازند و یا کیسه به پشت، زباله‌ها را در جست‌وجوی ظرف‌های پلاستیکی زیرورو می‌کنند.
ویژه
به‌دنبال اتمام عملیات حفاری شفت ورود دستگاه حفار مکانیزه و تحکیم دیواره‌های آن در کارگاه میدان دریاچه شهدای خلیج‌فارس و همچنین پیشرفت مراحل مربوط به مونتاژ این دستگاه، احداث تونل‌های فاز نخست پروژه خط 10متروی تهران به‌زودی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.
عکس نوشت
دیروز در سالن اجلاس مؤسسه همشهری نشست تخصصی پسماند و پلاستیک و در آخرین روز از هفته محیط‌زیست با هدف بررسی راهکارهای کاهش مصرف پلاستیک و آسیب‌های زیست‌محیطی این اقلام برگزار شد.

بازار خلازیر زیر آوار!

همشهری فروش قولنامه‌ای و ساخت‌وساز در زمین‌های وقفی منطقه 19 را بررسی کرد
گزارش1
حدود 2دهه است که محدوده موسوم به خلازیر در منطقه 19و محله نعمت‌آباد، با مشکل ساخت و ساز‌های غیرمجاز دست و پنجه نرم می‌کند. این پرونده شرایط و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و همین موضوع تا‌کنون مانع از پاکسازی و ساماندهی کامل بناهای غیرمجاز در این محدوده شده است.

پایش وضعیت پروژه‌های توسعه محلی منطقه 10در طرح رصد

چالش‌های منطقه 10شهرداری تهران در طرح رصد مورد بحث و بررسی قرار گرفت
روز گذشته منطقه 10میزبان هشتمین رویداد طرح رصد 2بود و بازدید میدانی از پروژه‌های منطقه با حضور میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه و احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند آغاز شد.
تکمیل مرکز نمایش‌های آیینی صبا با اعتبار 130میلیارد تومان
پروژه عظیم و شاخص مرکز نمایش‌های آیینی صبا پس از گذشت ۱۵ سال از کلنگ‌زنی، احیا و عملیات عمرانی آن در مراحل پایانی قرار دارد.
PDF شهر
کوتاه شهر
حدود 2300نیروی اجرایی شامل شهربان، حریم‌بان و معبربان در شرکت شهربان فعالیت می‌کنند.