05
سه شنبه 23 خرداد 1402
شماره 8798
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در نشست خبری رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان: امیدواریم رویداد صاحبدلان در استان قزوین بماند و با برگزاری این رویداد زیرساخت‌های نمایش استان را تکمیل کنیم.
آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر از سوی روابط‌عمومی مجموعه تئاترشهر اعلام شد.
تمام بلیت‌های 4 روز اول کنسرت علیرضا قربانی روز یکشنبه و پس از گذشت کمتر از 2 ساعت از آغاز بلیت‌فروشی در حالی خریداری شد که تعدادی از این بلیت‌ها از هم‌اکنون وارد جریان فروش در بازار سیاه به قیمت‌های نامتعارف شده‌اند.
گپ
امسال تقریبا 30سال از شروع فعالیت شقایق فراهانی در تلویزیون می‌گذرد.

ترمیم شکاف میان هنرمندان و مدیران

حضور بیش از ۱۰۰هنرمند، با محوریت انقلاب و دفاع‌ مقدس وحدت‌آفرین بود
گزارش
در پی برگزاری نخستین گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع‌مقدس در هفته‌های گذشته، هم هنرمندان و هم مدیران عرصه سینما، تأکید دارند که این رویداد بسیار کارآمد بوده و موجب اعتمادافزایی بسیاری از سینماگران می‌شود.

تجلیل وندرس از اوزو

ویم وندرس که به‌عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم توکیو انتخاب شده، یاسو جیرو اوزو، کارگردان بزرگ سینمای ژاپن را استاد مسلم خود خواند.
مرادی کرمانی، نامزد جایزه «آلما»
مرادی کرمانی، نامزد جایزه «آلما»
مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، امسال نیز همانند سال‌های گذشته هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده‌ محبوب چند نسل از کودکان ایران را نامزدی شایسته برای دریافت جایزه آسترید لیندگرن تشخیص داده و او را به هیأت داوران این جایزه معرفی کرده است.