• پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
  • الْخَمِيس 27 شوال 1444
  • 2023 May 18

فراخوان‌ظلم ستیزی

طوری فرهنگ‌سازی شود که تا اسم حج می‌آید جوان امروزی مفهوم تمدن‌سازی و اتحاد مقابل ظالمان به ذهنش بیاید
رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام، نگاه صحیح به حج و فهم اهمیت این فریضه را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: حج، مسئله‌ای جهانی و تمدنی است که هدف آن، ارتقای امت اسلامی، نزدیکی دل‌های مسلمانان و اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و ظلم و استکبار و بت‌های بشری و غیربشری است.

خلیج‌فارس تا خزر با یک بلیت

در موافقتنامه‌ای که شامگاه سه‌شنبه بین وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست‌وزیر روسیه به امضا رسید، قرار است روس‌ها تا سقف ۱.۶میلیارد یورو در ساخت خط‌آهن رشت- آستارا سرمایه‌گذاری کنند.

مقایسه حج قبل و بعد انقلاب

یکی می‌گفت چرا ما فکر می‌کنیم دین بعد از انقلاب بروز‌ کرده است؟ مگر قبل از انقلاب، اسلام نداشتیم؟ مگر مردم قبل از انقلاب دیندار نبودند؟ مگر اسلام بعد از انقلاب، اسلام جدید است؟

فضاهایی برای حضور آزادانه زنان

ورود شهرداری تهران به مقوله حجاب برای عده‌ای سؤال‌برانگیز شده است اما تورق کارنامه مدیریت شهری نشان می‌دهد همواره بانوان مورد توجه این نهاد خدماتی اجتماعی بوده و هست.

دلار در مسیر نزول

‌آمار‌ها نشان می‌دهد سرعت شیب نزولی قیمت دلارکه هفته دوم اسفند‌ماه سال قبل آغاز شده این روز‌ها افزایش یافته و فقط ظرف دو هفته گذشته قیمت هر دلار آمریکا 8درصد افت کرده است.

اعدام‌های خیابانی در آمریکا بدون دادگاه، بدون محاکمه!

همزمان با گزارش‌هایی که این روزها از سوی نهادهای حقوق بشری درباره کشورهای مختلف دنیا منتشر می‌شود، نام یک کشور کمتر در این گزارش‌ها دیده می‌شود که آن نام آمریکاست.

جشنواره فیلم کن 2023 به روایت اعداد

می‌خواهم ایران همیشه سر زبان‌ها باشد

جشن‌هایی برای دیده‌شدن