08
پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402
شماره 8774
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زردپوش‌ها علیه فیلترقرمزها

نگاه
همه از مضرات سیگار می‌دانیم اما شاید خیلی‌ها از مضرات آن یک سوم پایانی نخ سیگار مطلع نباشند؛ همان قسمتی که به فیلتر سیگار منتهی می‌شود و به ته سیگار معروف است.
ویژه
اوج‌گیری هوش مصنوعی، فرصت‌های شغلی زیادی را تهدید می‌کند.
آخر هفته‌ها، فرصتی دوباره برای کسب انرژی و رهایی از روزمرگی‌ها و دغدغه‌های کاری است.
اسمش عمر بود؛ پسر ابراهیم. هیچ‌گاه ازدواج نکرد.
آخر مصور

زشت‌ترین استادیوم دنیا

رقابت بین سازه‌های عظیم معماری، معمولا بر سر زیبا بودن و کاربردی بودن است. اما اگر رقابتی در کار بود که زشت‌ترین و ناکارآمدترین سازه ورزشی دنیا انتخاب شود، قطعا استادیوم ماماباتو در آفریقای جنوبی برنده آن می‌شد.
اورست‌نورد خستگی‌ناپذیر

اورست‌نورد خستگی‌ناپذیر

کوهنوردان زیادی در سراسر دنیا، تمام آرزویشان این است که یک‌بار بتوانند اورست را فتح کنند. اما این آرزو، برای یک شرپای نپالی، یک خاطره معمولی است. کامی ریتا که 53سال دارد، ‌همین آخر هفته، ‌رکورد خودش در صعود به اورست را شکست و برای بیست و هفتمین بار به بلندترین قله جهان صعود کرد.
پیامد فاجعه‌بار اعتیاد عجیب
پیامد فاجعه‌بار اعتیاد عجیب
اعتیاد، ‌فرم‌ها و اشکال زیادی دارد اما درنهایت، همه اشکال آن ویرانگر است و می‌تواند عواقب مرگباری داشته باشد. یک نوجوان در استرالیا، چنان درگیر یک اعتیاد عجیب شده که پزشکان گفته‌اند دیگر نمی‌تواند بدون کمک حتی راه برود.
خبر خوب امروزمان از معلم و دانش‌آموزان مبتکر و خلاق یک روستاست که وقتی دیدند مدرسه راهنمایی‌شان برای درس‌خواندن مناسب نیست، کاربری آن را عوض کردند و آن را به نخستین پژوهش‌سرای روستایی ایران تبدیل کردند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
محققان یک شرکت دانش‌بنیان در شهر کنگان یک رؤیای دیرینه را به واقعیت تبدیل کرده‌اند.
خبر آخر هم درباره نمایشگاهی است که آثار دختران کم‌برخوردار را به نمایش گذاشته است.