• پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402
  • الْخَمِيس 13 شوال 1444
  • 2023 May 04

تخلف در شهرداری چگونه کشف شد؟

تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران از سوی سازمان حراست شهرداری کشف شد و با دستور ویژه و تأکید شهردار تهران به مراجع قضایی و نهادهای امنیتی ارجاع شده است
در روز‌های گذشته خبر‌هایی از دستگیری چند نفر به اتهامات مالی در دفتر شهردار تهران منتشر شد. با وجود اینکه در خبر‌ها اطلاعاتی از اسامی، مسئولیت و همینطور جزئیات اتهام‌ها نبود، اما باعث واکنش‌هایی در شورای شهر و همین‌طور در رسانه‌ها و روزنامه‌ها شد؛ تا جایی که برخی از آن برای حمله به شهرداری تهران استفاده کردند.
سوری‌ها استقبال‌گرمی از رئیس‌جمهور ایران داشتند

روز با شکوه مقاومت

رئیس‌جمهور ایران دیروز در رأس هیأت عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی، به‌منظور انجام سفر 2روزه، وارد دمشق شد تا روابط راهبردی ایران و سوریه وارد مرحله نوینی شود.

برگزاری رفراندوم برای هر مسئله‌ای؛ ضد‌امنیت ملی

مسئله‌ای که برخی با انگیزه‌های پیدا و ناپیدا با عنوان رفراندوم مطرح می‌کنند، مسئله‌ای تازه نیست و هر از چندی از سوی این افراد و گروه‌ها مطرح می‌شود و برای مدتی فضای سیاسی جامعه را دربر می‌گیرد.

رخصت پهلوان

به این گود و میدان که دارد نشان از علی بگو از دل و جان یا علی

دستور پرداخت وام فرزندآوری

بانک مرکزی با صدور 3بخشنامه همزمان شرایط جدید پرداخت وام مسکن برای والدین دارای فرزند سوم و بیشتر، وام ازدواج جوانان و همچنین وام فرزندآوری بیشتر را به بانک‌ها ابلاغ کرد تا آنها بهانه‌ای برای ایجاد دست‌انداز در برابر متقاضیان دریافت این تسهیلات نداشته باشند.

جیمزباندهای فراموشکار

کشف اسناد امنیتی در انگلیس با مهر «رسمی حساس» مربوط به یک زیردریایی اتمی مهم این کشور در یک سرویس بهداشتی در روزهای اخیر، جنجال‌های زیادی را به پا کرده است.

قدرت نمایی در تنگه هرمز

براساس گزارش‌های منتشر شده، نیروی دریایی سپاه پاسداران یک نفتکش خارجی متخلف را در آب‌های تنگه هرمز توقیف کرده‌است.

کاهش حوادث و تلفات کارگری

در همشهری آنلاین بخوانید

احیای فرهنگ باستانی زن و مرد ندارد

تختی گفت فقط در مدح مولا بخوان