08
پنج شنبه 14 اردیبهشت 1402
شماره 8763
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهار به نیمه رسیده است

بهار برایمان همیشه از آغاز نشان داشته است. شروع یک سال جدید که می‌تواند روشنای مسیری نو باشد و ما را به سمت بهترشدن سوق دهد.
ویژه
تابستان نزدیک است و بعضی از ما بدون اینکه حتی گرم مان باشد، به‌طور خودکار و از پیش تعیین شده، انگشت مبارک‌مان به سمت کلید‌های کولر می‌رود.
این هفته در منطقه 20تهران قرار است جشنواره حال خوب جوانان به مناسبت هفته سلامت برگزار شود .
ناظم یک مدرسه در آمریکا، عجیب‌ترین خوشامد‌گویی تاریخ مدرسه را داشته و البته خوش‌شانس است که همچنان زنده است.
عکس نوشت
دعای باران، تقریبا دیگر در اسپانیا فراموش شده بود، اما خشکسالی وحشتناک و آسمان داغ و نه چندان سخاوتمند، مردم را در این کشور دست به دعا کرده و بعد از دهه‌ها، در شهر خائن برای دعای باران تجمع کرده‌اند.

گفت‌وگو با گل‌ها

نگاه
طبق روال هر ساله، اواسط بهار نوبت به نمایشگاه گل و گیاه می‌رسد تا بساط رنگین و خوش‌عطرش را در پایتخت بگستراند و روحی تازه به شهر بدمد. نوزدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران که از روز 16اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بوستان گفتگو برگزار می‌شود، فرصت خوبی است تا چند ساعتی را از دود و دم پایتخت فاصله بگیریم و زیر سقفی مملو از گل‌های رنگارنگ نفسی تازه کنیم.
ستاره 12ساله بدنسازی

ستاره 12ساله بدنسازی

دنیای بدنسازی و آمادگی جسمانی، به‌شدت رقابتی و نزدیک است و آدم‌ها بعد از سال‌ها حضور مستمر و مقتدرانه، ‌سری از سرها در می‌آورند. اما یک پسر 12ساله در برزیل، به ستاره دنیای کراس‌فیت در کشورش تبدیل شده و بسیاری، او را آینده این ورزش می‌دانند.
دورویی محیط‌زیستی
دورویی محیط‌زیستی
نجات زمین و مقابله با تغییرات اقلیمی، ورد زبان دولت‌ها و شرکت‌ها و مردم در کشورهای پیشرفته اروپایی است اما نجات و آینده زمین تا وقتی مهم است که مردم، به سختی نیفتند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
جاعلان، حتی اگر خیلی احمق باشند، ‌می‌دانند که برای جعل هویت، نباید سراغ چهره‌های شناخته شده بروند.
آخرین خبر امروز مربوط به اهدای خون بانوان است.
تام دیگر تصمیمش را گرفته بود.