• یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
  • الأحَد 9 شوال 1444
  • 2023 Apr 30

مترو به بلوار فردوس رسید

علیرضا زاکانی: افتتاحیه‌های مترو، امسال نسبت به سال‌قبل دو برابر می‌شود
پنجاه‌وسومین پویش امید و افتخار، به آیین بهره‌برداری از ایستگاه متروی علامه جعفری و ۱۴۰۰متر مسیر تونلی در پروژه توسعه غربی خط ۴ متروی تهران اختصاص داشت.
دیدار رهبر معظم انقلاب با بیش از هزار نفر کارگر

وفادار مثل کارگران

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز شنبه در دیدار بیش‌از هزار نفر از کارگران، اعضای تشکل‌های کارگری و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تأکید بر لزوم انجام شدن یک حرکت محسوس برای ارتقای سطح زندگی کارگران، جامعه کارگری و مقابله هوشیارانه کارگران با تحریکات دشمنان را تحسین کردند و فرهنگسازی درباره «رابطه مستقیم درآمد و ثروت با کار و تلاش» را نیاز حقیقی کشور و جامعه خواندند.

پیشنهادی به رهبری نداده بودم

در یادداشت ۴اردیبهشت۱۴۰۲ روزنامه همشهری زیر عنوان «وصله‌های نچسب روی تاریخ» نوشته آقای عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران 2دروغ و افترای آشکار انتشار یافته است.

آقای آخوندی! شما هم عذرخواهی کنید

در پاسخ به یادداشت روز د‌وشنبه هفته گذشته در روزنامه همشهری با عنوان «وصله نچسب روی تاریخ»، آقای عباس آخوندی جوابیه‌ای منتشر کرده و در چند خط خود را از اتهام درخواست ابطال انتخابات سال۷۶ مبرا دانسته و در چند صفحه ادعای مطالبه ابطال انتخابات سال۸۸ را تأیید و مجددا بر آن پافشاری کرده است.

پشت غول کنکور را به خاک می‌مالیم

چنان با شوق و ذوق از پروژه‌اش تعریف می‌کند، گویی از فرزندش می‌گوید. با هر جمله‌ای که به زبان می‌آورد چشمانش برق می‌زند و برافروخته‌تر می‌شود.

چریکی که نخواست فرمانده باشد

محمدحسین لطیفی طی این سال‌ها در تلویزیون و سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت مستمر داشته و ژانرهای مختلفی را تجربه کرده است. این کارگردان سال گذشته، «غریب» را به جشنواره فیلم فجر آورد که دومین تجربه‌اش در سینمای دفاع‌مقدس است.

سکان کشتی دست من است

7مرداد سال 1402برای راحله طهماسبی یک روز تاریخی خواهد بود. او در حال حاضر معرف‌ کاپیتانی دریانوردی است و البته تا همین مرحله هم هیچ زنی در ایران موفق به اخذ این مدرک نشده است.

با «دزد دزد» گفتن دزد از دزدی دست برنمی‌دارد

در همشهری آنلاین بخوانید

اعتماد به نفس از جنس شمس