06
یکشنبه 10 اردیبهشت 1402
شماره 8759
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داستان‌سرایی پس از قتل همسر

جنایی
داستان دروغین مردی که پس از قتل همسرش ادعا می‌کرد وی عضو گروهک‌های معاند شده و به خارج از کشور رفته است، پس از گذشت 2‌ماه فاش شد. به گزارش همشهری، یکی از روزهای اسفند پارسال مردی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید شدن همسرش داد.
ویژه
پسر جوان که دختر مورد علاقه‌اش را سوار بر خودروی جوان دیگری دیده بود آنها را تعقیب کرد و با همدستی دوستش راننده را با ضربات چاقو به قتل رساند.
راننده یک خودرو پس از تصادف با یک روحانی او را با ضربه چاقو مجروح کرد و هنگام دستگیری خودزنی کرد.
کوتاه از حادثه
درحالی‌که تحقیقات در پرونده عاملان به شهادت رساندن آرمان علی وردی در دادسرای جنایی تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود، ‌آخرین متهم این پرونده که فراری شده بود در اهواز دستگیر شد.
نوه خشمگین پس از قتل مادربزرگش به صحنه‌سازی‌ پرداخت و در مراسم ختم او شرکت کرد

اثر انگشت، راز نوه قاتل را فاش کرد

گزارش
درحالی‌که همه تصور می‌کردند زن سالخورده قربانی سارقان شده و به قتل رسیده است، شواهدی که از سوی پلیس به‌دست آمد نشان داد که او قربانی توطئه مرگبار نوه‌اش شده است.
حلیم نذری؛ ترفندی برای سرقت مسلحانه

حلیم نذری؛ ترفندی برای سرقت مسلحانه

سارقان به بهانه توزیع حلیم نذری وارد خانه شهروندان می‌شدند و با تهدید قمه دست به سرقت می‌زدند.
کیسه‌های سیب زمینی پر از تریاک بود
کیسه‌های سیب زمینی پر از تریاک بود
ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت موفق شدند 155کیلو تریاک را که به شکل ماهرانه‌ای در کیسه سیب زمینی جاسازی شده بود در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
براساس پیگیری‌های مسئولان مدارس استثنایی کشور از قوه قضاییه مقرر شد که سرویس این مدارس بعد از تعطیلات عیدفطر یعنی از 4اردیبهشت‌ماه دوباره دایر شوند .