• یکشنبه 14 اسفند 1401
  • الأحَد 12 شعبان 1444
  • 2023 Mar 05

ایران و آژانس در مسیر همکاری

گفت‌وگوهای رافائل گروسی در تهران می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت روابط دوجانبه به عالی‌ترین سطوح شود
دیدارهای مدیرکل آژانس انرژی‌اتمی با مقام‌های ارشد ایرانی درحالی دیروز هم ادامه یافت که کارشناسان معتقدند با توجه به نیاز طرف غربی به پیشبرد مذاکرات، گفت‌وگوهای رافائل گروسی در تهران می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت روابط دوجانبه به عالی‌ترین سطوح شود؛ روابطی که در ماه‌های اخیر و با توجه به سیاسی‌کاری‌های آژانس دچار اختلال شده بود.

تنفس مصنوعی با «پیروز» و« مسمومیت»

گفته بود همان ۲۵سال عمرم که صرف سیاست شد، بیش از بس بود! با این حال، هنوز هم در مرکزیت توجه رسانه‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور قرار دارد.

سهم ۴۵درصدی حمل‌ونقل در بودجه1402

مسئله اساسی کشور ما در این روزها تنظیم بودجه سال آینده است. بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی برای سال آینده می‌تواند بسیاری از مسائل را روشن و ریل‌گذاری کند.

خانه‌های لوکس و ناکامی در جهاد تبیین

حداقل بیش از یک‌سال است که رهبر انقلاب با کلیدواژه جهاد تبیین بر ضرورت روشنگری برای افکارعمومی در برابر فضاسازی دشمن تأکید و اخیرا در بیانات‌شان از خروجی رسانه‌ای به روش‌های مختلف انتقاد کرده‌اند.

واگذاری سهام عدالت به جاماندگان

نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال1402، دولت را موظف کردند از محل باقیمانده سهام دولت نسبت به واگذاری سهام عدالت به همه جاماندگان اقدام کند.

دروغی به نام مهاجرت پزشکان

اخبار مهاجرت پزشکان در 6‌ماه اول 1401 نزدیک به 1.5برابر بیشتر از سال‌1400 منتشر شده است.

«درخت‌های‌افتخار» در تهران

درختان هم جان دارند و طبیعت زنده است ولی شاید کمتر برای این مهم اهمیت قائل شویم. اما هرچه بی‌توجهی و کوتاهی در طول سال نسبت به طبیعت داشته باشیم، نیمه دوم اسفندماه هرساله بهانه‌ای می‌شود که به یاد طبیعت بیفتیم و به نوعی دست آشتی به ‌سوی آن دراز کنیم.

وضعیت آب شیرین‌کن‌ها در ایران

در همشهری آنلاین بخوانید

دَرَق؛ پایتخت سمنوی ایران