06
یکشنبه 14 اسفند 1401
شماره 8729
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل همسایه بر سر جای پارک خودرو

دادسرا
اختلاف 2همسایه با یکدیگر بر سر جای پارک خودرو که از مدت‌ها قبل شروع شده بود عاقبت تلخی داشت و موجب قتل یکی از آنها به‌دست دیگری شد.
ویژه
رئیس سازمان اورژانس کشور از جان‌باختن یک نفر و قطع عضو 8نفر دیگر در حوادث در ارتباط با به چهارشنبه سوری خبر داد.
پسر جوان بعد از جدایی پدر و مادرش با این ادعا که پدرش او و مادرش را از خانه بیرون کرده و قصد ازدواج مجدد دارد او را با شلیک گلوله به قتل رساند.
سخنگوی فراجا ضمن اعلام خبر دستگیری کلاهبرداران 2تریلیون ریالی به تشریح دستاوردهای مرحله دوم طرح مبارزه با سرقت و دستگیری بیش از 18هزار سارق و مالخر خبر داد.
متأسفانه کیفیت‌سنجی، کالیبراسیون و نظارت بر نگهداری دستگاه‌های پزشکی تشخیصی و درمانی، امری فراموش شده در بیمارستان‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی است.
سارقان مسلح در جریان سرقت مسلحانه از طلافروشی مرد زرگر را به قتل رساندند

دستبرد به طلافروشی با پتک و کلاشنیکف

جنایی
پلیس در تعقیب 3سارق نقابداری است که با استفاده از یک پتک و کلاشنیکف به یک طلافروشی دستبرد زده و ضمن سرقت مقدار زیادی طلا و جواهرات یک نفر را نیز به قتل رسانده‌اند.
5جان پای 15سال درگیری طایفه‌ای

5جان پای 15سال درگیری طایفه‌ای

درگیری 15ساله بین 2طایفه که تاکنون باعث قتل 4نفر و قصاص یک نفر دیگر شده بود، با اعلام گذشت خانواده مقتول از قصاصی دیگر پایان یافت.
جزئیات مرگ کودک در شلیک پلیس
جزئیات مرگ کودک در شلیک پلیس
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان جزئیات شلیک پلیس به یک خودرو که باعث مرگ کودکی خردسال شده بود را شرح داد.به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 17:30 عصر پنجشنبه گذشته در شهرستان ورزنه استان اصفهان رخ داد.