08
یکشنبه 14 اسفند 1401
شماره 8729
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به قدمت تهران

کوچه‌های تهران خانه‌های بی‌شماری دارد که تماشای معماری‌شان حال دل را خوب می‌کند؛ خانه‌هایی که چیدمان آجربه آجرش مسحور‌کننده است.
ویژه
وقتی مسابقه ورزشی بین مردان مطرح است، بیشتر عضلات و چابکی بدن آنها مطرح است، اما یک مسابقه در اتیوپی، کاملا برعکس است و برنده، کسی است که چاق‌تر از همه باشد.
هنردرمانی، از سال‌های پیش یکی از راهکارهای کمک به سلامت جسم و روان است.
می‌‌دانیم که هنوز از مرگ تلخ پیروز -یوز آسیایی- غمگین هستید و قرار هم نیست با یادآوری‌اش این غم را تازه کنیم، خواستیم حالا که این خبر کام همه‌مان را تلخ کرده، یک خبر خوب هم از آذر و توران توله یوزهای آسیایی بدهیم .
بازمانده

اول آخر

جولان در پیست موتور سواری - یزد
کودک نیکوکار

کودک نیکوکار

نیکوکاری و محبت به دیگران، سن و سال نمی‌شناسد و چه‌بسا یک‌کودک، کاری بزرگ انجام دهد.
سارق دوست‌داشتنی
سارق دوست‌داشتنی
وقتی از بیرون به خانه بیایید و در برگشت ببینید در باز است یا شیشه پنجره شکسته شده، نخستین چیزی که به ذهنتان می‌رسد این است که یک نفر به زور وارد خانه شده است.
شهر خوب
اگر جزو دهه60 به قبل باشید، حتما به یاد می‌آورید که سال‌های خیلی دور برای نشستن روی صندلی جلوی تاکسی، باید یک نفر دیگر را هم روی آن صندلی یک‌نفره تحمل می‌کردیم.

باز باران

بعد از چند روز گرم و آفتابی، روز گذشته یک‌بار دیگر هوا بارانی شد .

وداع با اسلحه

بوک ‌مارک
هیچ‌چیز به بدی جنگ نیست...
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
این خبر خوب را دیروز معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده داده و گفته که چاره‌اندیشی برای بازگرداندن دختران بازمانده از تحصیل به مدارس، اولویت‌ این معاونت است.
بگذارید با یک آمار شروع کنیم؛ آنطور که اعداد و ارقام و داده‌های آماری نشان می‌دهد، تا سال۱۳۹۰ جمعیت جوان ایران از 37/4درصد به 28/5درصد رسیده است.