• دو شنبه 3 بهمن 1401
  • الإثْنَيْن 1 رجب 1444
  • 2023 Jan 23

اکو پارک در دره فرحزاد

بخش اول این اکوپارک 8‌ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد
دره فرحزاد که برای سال‌ها تبدیل به محل تجمع معتادان شده بود، سال پیش با تلاش‌های شهرداری و همکاری دیگر ارگان‌ها، از حضور معتادان به مواد‌مخدر پاکسازی شده است.

پاسخ قاطع

رئیس‌جمهور در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریسم را محکوم کرد.

حال خوش تهرانگردی

تهران را به چه می شناسید؟ دود و آلودگی؟ سر وصدا و ترافیک؟ رنج های زیرپوست شهر؟ و خلاصه شهری بی هویت؟

پیامد تروریست خواندن «قهرمان مبارزه با تروریسم»

اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در تصویب قطعنامه‌ای با محوریت قرار‌دادن نام سپاه پاسداران در فهرست ادعایی «سازمان‌های تروریستی» اتحادیه ‌اروپا، دارای ابعاد سیاسی و حقوقی مختلفی است که باید مورد بحث و بررسی دقیق‌تری قرار گیرد.

تل‌آویو روی موج اعتراض

سومین شنبه اعتراضی در تل‌آویو با حضور بیش از 150هزار نفر در خیابان‌های مرکزی تل‌آویو با شعارهای ضد‌دیکتاتوری و ضد‌فاشیستی همراه شد؛ فریادهایی که در آن معترضان، کابینه تازه‌کار و به‌شدت افراطی بنیامین نتانیاهو را هدف قرار دادند.

افزایش 15درصدی مسافران دلیل ازدحام دیروز مترو

دیروز صبح با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده، تعداد مسافران خط 3و ازدحام جمعیت در برخی از ایستگاه‌های این خط افزایش چشمگیری داشت.

رونمایی از 4 طرح فوری برای مردم

سیدابراهیم رئیسی که دیروز برای دفاع از کلیات بودجه سال آینده به مجلس رفته بود، از 4برنامه کوتاه‌مدت دولت در حوزه مسکن، سلامت، تغذیه یا معیشت و خودرو خبر داد.

مقایسه سن بازنشستگی در ایران و جهان

جوان زندانی در زندان دکتری گرفت

«قمار آنلاین» بازنده می‌شود

بچه‌ها را به خرید کالای وطنی تشویق کنیم