06
دو شنبه 3 بهمن 1401
شماره 8697
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نسخه عجیب رمال برای زوج سارق

گزارش
سارق حرفه‌ای خانه‌ها 15مرتبه دستگیر شد و به زندان افتاد و برای همین تصمیم گرفت توبه کند اما نسخه یک رمال باعث شد که نه‌تنها توبه‌اش را بشکند، که این بار با همدستی همسرش راهی سرقت شود.
ویژه
چند روز پس از انتشار خبرهایی درباره آزار و اذیت 15پسر نوجوان در کوهدشت، دادگستری لرستان قربانیان این حادثه را یک نفر اعلام کرده و جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کرد.
40دانش‌آموز مدرسه‌ای در یکی از روستاهای قوچان به‌دلیل نقص در سیستم گرمایشی دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.
«لیسانس مهندسی برق دارم اما کار مناسبی پیدا نکردم و تصمیم گرفتم با خرید و فروش اسلحه به پول برسم، اما بدشانسی آوردم و دستگیر شدم.»
کوتاه از حادثه
اورژانس تهران اعلام کرد در دی‌ماه امسال ۴۹۰نفر تهران با گاز منوکسید کربن مسموم شده و ۱۴نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

جوان زندانی در زندان دکتری گرفت

داخلی
مرد جوانی که از مدتی قبل به زندان افتاده است در آنجا به تحصیلاتش ادامه داد و با پایان یافتن تحصیل در دوره دکتری روز گذشته از رساله‌اش دفاع کرد.

ربودن زنی که می‌خواست طلاق بگیرد

زن جوان که برای جدایی از همسرش قصد رفتن به محضر را داشت، توسط 4مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای در ملارد گروگان گرفته شد.
ورود قوه قضاییه به ماجرای تعرض به فوتبالیست‌های نوجوان
انتشار خبرهایی درباره آزار و اذیت 15نفر از بازیکنان نوجوان یک باشگاه فوتبال در مشهد باعث ورود دستگاه قضایی به این ماجرا و آغاز تحقیقات در این‌باره شد.