05
دو شنبه 3 بهمن 1401
شماره 8697
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چه مستندهایی به فجر می‌آیند

گزارش
کمتر از 10روز دیگر چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز می‌شود که در کنار بخش سودای سیمرغ، یکی از بخش‌های پرمخاطب جشنواره، سینمای مستند است.
ویژه
سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینمای آزادی درباره بهبود وضعیت استقبال از فیلم‌های در حال اکران همزمان با ورود 2فیلم «ملاقات خصوصی» و «چپ، راست» به چرخه اکران سینماها گفت: اگر بخواهیم از منظر تیپ‌شناسی درباره مخاطبان سینمای ایران به‌طور خاص و یا همه محصولات هنری به‌صورت عام صحبت کنیم، باید اذعان کرد که مخاطبان اصلی این محصولات هنری از موسیقی و تئاتر گرفته تا سینما و گالری‌ها، طبقه متوسط هستند.
خبر
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانوان تأثیرگذار ایرانی گفت: می‌خواهیم بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های بانوان عرصه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

داشتن و نداشتن

پدیده‌هایی که در راهند، فیلم‌هایی که نمی‌رسند
گزارش
جشنواره فیلم فجر با چه فیلم‌هایی رونمایی خواهد شد؟ فهرست‌های مختلفی که رسانه‌ها این روزها به‌عنوان آثار حاضر در فجر چهل و یکم از آنها یاد می‌کنند چقدر سندیت دارند؟ تا روزی که دبیرخانه جشنواره اسامی فیلم‌های پذیرفته شده را اعلام نکند این داستان ادامه خواهد داشت.
بازار تئاتر، گرم شد

بازار تئاتر، گرم شد

آغاز به کار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کارش را آغاز کرد. در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره برخی از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره جوایز خود را از داوران گرفتند.
«همه مردان رئیس‌جمهور» در سینما تک‌
«همه مردان رئیس‌جمهور» در سینما تک‌
‌«همه مردان رئیس‌جمهور» در سینما تک خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید. پانصدوبیست‌وششمین برنامه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۳بهمن۱۴۰۱ از ساعت۱۷ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود،