• یکشنبه 27 آذر 1401
  • الأحَد 24 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 18

مسکن و اجاره سیل‌بند می‌خواهد

تورم بی‌سابقه قیمت زمین و مسکن از سال1396 تاکنون، متقاضیان مصرفی مسکن و مستأجران را در تنگنا قرار داده و به مرز بحران کشیده است
روند بازار مسکن در سال1401 برخلاف برآوردها و انتظارات بود و ترکش‌های آن به بازار اجاره نیز اصابت کرد به‌گونه‌ای که در مهر و آبان امسال و باوجود اتمام فصل جابه‌جایی مستأجران، همچنان تنور تورم در بازار اجاره داغ است و تخلیه تورم از بازار مسکن به بازار اجاره ادامه ‌دارد.

آخرین نقش:وطن‌فروش

حمید فرخ‌نژاد کارش را با دستیار کارگردانی شروع کرد؛ با بازی در «عروس آتش» شناخته شد و در هجدهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت. بازیگری که بعدها تجربه بازی در فیلم‌های سیاسی- امنیتی را داشت.

سد تورم در برابر خانه‌دار شدن

اقتصاد ایران در نبرد با تورم شکست خورده است. مصداق بارز آن را می‌توان در طولانی‌تر شدن زمان خانه‌دار شدن مردم در 4دهه اخیر جست‌وجو کرد.

پیام تسلیت درپی درگذشت آیت‌الله سیدصادق روحانی

رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله آقای حاج سیدصادق روحانی را تسلیت گفتند.

ایران در ویترین تهران

سازمان زیباسازی شهرداری تهران وروزنامه همشهری در اقدامی خودجوش با هدف معرفی بناهای تاریخی ثبت ملی و جهانی‌شده ایران و جاذبه‌های گردشگری 1800بیلبورد سطح شهر تهران و جایگاه‌های تبلیغات تجاری متعلق به‌ خود را در سراسر پایتخت به وسعت 44هزار مترمربع به ویترین ایران تبدیل کردند.

دست بالای ایران در توسعه صنعت هسته‌ای

براساس اعلام مقام‌های آژانس بین‌المللی انرژی ‌اتمی، امروز یکشنبه بازرسان فنی این نهاد بین‌المللی به ایران می‌آیند تا ضمن بررسی مسائل ادعایی پادمانی، شاهد دور جدیدی از همکاری‌های فنی تهران و آژانس باشیم.

روزانه چقدر لبنیات بخوریم؟

در نیمه‌راه رستگاری

برگ‌واره پاییزی در بوستان قائم