• یکشنبه 8 آبان 1401
  • الأحَد 4 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Oct 30

افتتاح مرکز مدرن برای پسماند تهران

در دهمین شنبه امید و افتخار، نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهریMRF و ۵۵غرفه دریافت پسماند خشک با حضور جمعی از مدیران شهری در محدوده کوهک چیتگر واقع در منطقه22 شهر تهران به بهره‌برداری رسید.
آرمان علی‌وردی در ناآرامی‌های اخیر به‌دست اغتشاشگران در شهرک اکباتان به طرز فجیعی شکنجه شد و به شهادت رسید

یاد انگشتری‌تو شده داغ دل ما

فیلم تکان‌دهنده از شکنجه یک جوان بسیجی، خیلی زود در فضای مجازی پخش شد و دل بسیاری را به درد آورد؛ جوانی که تنها 21سال داشت، به جرم دفاع از وطن و برقراری امنیت به طرز فجیعی، به‌دست اغتشاشگران، نیمه‌عریان و شکنجه شده است. عده‌ای زیر باد کتک و لگد و البته ضربات چاقو، او را وادار می‌کنند تا به نظام و مقدساتش توهین کند.

به خون‌خواهی طلبه شهید

پیشنهاد می‌کنم نبینید؛ فیلم منتشر شده از شکنجه شهید علی‌وردی تماشایی نیست. در واقع این سطح از شقاوت و ددمنشی باور کردنی نیست. بی‌رحمانه خواستند به مقدساتش توهین کنند، اما این طلبه 21ساله مقاومت کرد.

وداع باشکوه در شیراز

روز گذشته و در مراسمی باشکوه پیکر 11تن از شهدای مظلوم جنایت تروریستی حرم شاهچراغ با حضور پرشکوه مردم استان فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران، معاون هماهنگ‌کننده ارتش، مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های شهدا از میدان امام حسین ع و میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع برگزار شد.

چشم‌های منتظر «آرتین»

برنامه‌ریزی‌هایشان برای عروسی بود؛ نه عزا.

تقابل ایران با گوگل

پس از آنکه گوگل پلی با یک برچسب به کاربران هشدار داد که روبیکا از امنیت کافی برخوردار نیست، حالا تجربه کاربران نشان می‌دهد که گوگل پلی برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر به‌صورت کامل فیلتر شده است.

آمار و ارقام از معاینه فنی؛ 30 درصد خودروها در مراجعه اول مردود شدند

صادرات؛ برگ برنده توسعه مازندران

ارزش تجارت 7ماهه از 60میلیارد دلار گذشت