• شنبه 16 مهر 1401
  • السَّبْت 12 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 08

اغتشاش در رسانه، آرامش در خیابان

خیلی ساده خیال می‌کنیم وارد فضای مجازی می‌شویم و با یکدیگر ارتباط داریم و از این ارتباطات لذت می‌بریم یا در بستر این ارتباطات درآمدی به‌دست می‌آوریم یا مثلا سخنی را تبلیغ و ترویج می‌کنیم.

این شنبه؛ عمل به تعهد ساماندهی معتادان

شنبه افتخار و امید دیگری از راه رسید.همزمان با هفتمین شنبه امید و افتخار، پروژه احداث مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی جاجرود یاورشهر۹ طی مراسمی با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

لطفاً بس کنید؛ ماجرا کف خیابان نیست...

برای تحلیل اغتشاشات اخیر اگر در کف خیابان متوقف شویم دچار یک خطای تودرتو و فاحش شدیم. ماجرای اغتشاشات اخیر با همه نمونه‌های گذشته متفاوت است و مهم‌ترین تفاوت آن سهم و نقش پلتفرم‌هاست. شبکه‌های اجتماعی تنها آتش‌بیار و معرکه‌گیر نبودند، بلکه آتش‌ساز بودند.

«جامعه قانونمند» مانع عرض‌اندام هنجارشکنان است

قانونمداری و عمل بر مدار مقررات، یکی از مولفه‌های ساخت جامعه‌ای توسعه‌یافته و رو‌به‌رشد است و هیچ حاکمیتی بدون درنظرگرفتن این جزء مهم اجتماعی، نمی‌تواند انتظار جامعه‌ای رو به نمو و پیشرفت را داشته باشد.

تشکیل منطقه آزاد خزرنشینان

ایران به کشورهای ساحلی دریای خزر به‌طور رسمی پیشنهاد داد تا یک منطقه آزاد مشترک بین اعضا تشکیل و دستور‌العمل ویژه‌ای برای توسعه همکاری‌های پولی، بانکی و مالی تدوین شود و کمیته‌های تخصصی جهت افزایش سطح روابط اقتصادی و تجاری بین اعضا تشکیل شود.

آمار بالای مصدومان زلزله خوی‌؛ امدادرسانی‌ ادامه دارد

زلزله 5.4ریشتری که ساعت۳:۵۱ روز چهارشنبه، 13مهرماه، حوالی خوی در استان آذربایجان‌غربی را لرزاند، بدون تلفات جانی بود، اما بیش از هزار مصدوم داشت.

نبرد با سرطان از پشت نیمکت

امسال هم مانند مهرماه 6 سال گذشته زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه «نوید زندگی» بیمارستان کودکان بندرعباس به صدا درآمد تا کودکان مبتلا به سرطان هم بتوانند در کنار روند درمان بیماری سرطان به امید بهبودی و سلامتی مثل همه هم‌سن و سال‌هایشان تحصیل در یک مقطع جدید را آغاز کنند.

تحقق شهر دوستدار کودک در دستور کار شهرداری‌ها

روز جهانی کودک 16مهر و هفته ملی کودک 16تا 22مهر از امروز با شعار کلی «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در تهران و سراسر کشور آغاز شده است که شعار 2روز ابتدایی آن یعنی‌ «کودک، صلح، بازی و نشاط» و «کودک، حقوق اجتماعی، آموزش، ‌امنیت و سلامت» ارتباط مستقیمی با محل زندگی کودکان دارد.

دستور توسعه موزه ملی از میدان مشق

اعاده حیثیت؟