• چهار شنبه 23 شهریور 1401
  • الأرْبِعَاء 17 صفر 1444
  • 2022 Sep 14

کنترل بازار اجاره فراموش شد

همشهری از وضعیت بازار مسکن استیجاری در پایان تابستان گزارش می‌دهد
فصل نقل‌وانتقال مسکن و جابه‌جایی مستأجران رو به پایان است و اهالی بازار می‌گویند با فروکش کردن تب تقاضا و جاگیر شدن بخش عمده مستأجران، اجرای سیاست‌های کنترل بازار اجاره نیز به فراموشی سپرده شده است.

مشق در نقطه صفر

عشق با سواد شدن بچه‌های روستا، آنها را پای کار نگه‌ داشته ‌است. مدارس کانکسی و کمبود امکانات آموزشی و مسیری که باید از کوه و کمر بگذرانند، آنها را دلسرد و منصرف نکرده است.معلمان روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور با دست خالی اما مشتاق در کنار آموزش الفبا، درس زندگی هم به بچه‌ها می‌آموزند.

شور و شعور حسینی تمام‌ناشدنی است

1-با اعمال تحریم‌های ظالمانه - که نظیر آن در تاریخ بشر وجود ندارد- و فشار بر مردم ایران و فقیر‌سازی‌ اقتصادی آنها ، آمریکا درصدد است تا به‌صورت همزمان با بلندگو‌ها و رسانه‌های وابسته به‌خود به مردم ایران بقبولاند که این سختی و فشار محصول حضور و نقش‌آفرینی ایران اسلامی در شرق و غرب خاورمیانه است!

همه حاشیه‌ها درباره پسر انسیه خزعلی

پیگیری‌های همشهری حکایت از آن دارد که اطلاعات منتشر شده درباره فعالیت‌های پسر معاون رئیس‌جمهور به جز اصل حضور وی قابل استناد نیست
در روزهای گذشته انتشار خبر اقامت پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در کانادا بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی به‌همراه داشت و واکنش‌ها به‌ این موضوع و روایت‌های حاشیه‌ای طرح شده در این زمینه همچنان در فضای ‌مجازی ادامه دارد.

گوش‌خراش مثل صدای موتورسیکلت

مسئله موتورسیکلت‌ها فقط به تردد بی‌قید و قاعده آنها و قانون‌گریزی و قانون‌شکنی راکبان این وسیله‌نقلیه 2چرخ محدود نمی‌شود؛ نداشتن، مخدوش کردن و استتار پلاک یا تردد بدون گواهینامه و کلاه ایمنی و... فقط بخشی از دردسرهای موتورسیکلت‌سواران برای شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

نجات نوزاد با نخستین پیوند بافت زنده قلب

اولین پیوند جزئی قلب با بافت زنده روی یک نوزاد پسر  2/5 کیلوگرمی که با نقص مرگبار قلبی به دنیا آمده بود، انجام شد. به گزارش دیلی میل، این پیوند از آنجایی که با بافت زنده انجام شده   ممکن است هرگز نیاز به تعویض نداشته باشد.
چرا خودروهای چینی تخت‌گاز گران می‌شود؟

سوءاستفاده مونتاژکاران چینی از خلأ عرضه

روند افزایش قیمت در بازار خودرو این هفته نیز مانند هفته گذشته ادامه یافت و انواع خودروهای مونتاژی و تولید داخل نسبت به هفته قبل بین 2 تا 20میلیون تومان گران شدند.

راهنمای انتخاب بهترین مسیر بازگشت زائران اربعین

وسع‌مان به «ترک» نمی‌رسد

زائران خارجی اربعین؛ در قاب دوربین