17
چهار شنبه 23 شهریور 1401
شماره 8592
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیخ به بهای سروش؟

معادلات ترکیب پرسپولیس بعد از اضافه شدن دیاباته، وسوسه‌کننده و سؤال‌برانگیز است
یادداشت
پرسپولیس در بهترین فرم ممکن راهی نخستین تعطیلات لیگ بیست‌ودوم شد. این تیم هم موفق به تثبیت صدرنشینی خود در پایان هفته ششم شد و هم از نظر فرم بازی بیشتر از قبل توانست هوادارانش را مجاب کند.
ویژه
لیگ قهرمانان اروپا
بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی کشورمان، فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و قابل تامل به او پیشنهاد هدایت تیم ملی امید را داد. این اقدام گویا در راستای آن صورت می‌گرفت که مثلا غرامت بی خودی بابت اخراج اسکوچیچ پرداخت نشود و او در ازای پولی که می‌گیرد کاری انجام بدهد.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با اتفاقات تلخ متعددی برای کشتی ایران به پایان رسید. کشتی‌گیران ایرانی که به هوای کسب قهرمانی جهان، کشور را ترک کرده بودند حتی نتوانستند در جایگاه سوم تیمی قرار گیرند.

نخواستم روی مخ لوکادیا بروم

مهدی ترابی اعتقاد دارد آنچه از لوکادیا می‌بینیم بهترین فرم او نیست و مهاجم هلندی تازه بعد از تعطیلات لیگ به بهترین شرایط ممکن خواهد رسید
پرسپولیس هفته ششم لیگ برتر را با یک برد مهم در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت تا همچنان در صدر جدول قرار بگیرد. نکته مهم در این بازی درخشش یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سرخپوشان بود.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
برگزاری جام‌جهانی قطر باعث شده تا رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال با سرعتی عجیب برگزار شود. پرونده هفته دوم این رقابت‌ها امشب بسته خواهد شد اما پس از فیفادی بازهم شاهد برگزاری این رقابت‌ها خواهیم بود.