18
چهار شنبه 23 شهریور 1401
شماره 8592
ورزش2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مغزهای کوچک زنگ‌زده

خدا را شکر رضا دهقانی تبانی کرده بود...!
سوژه روز
خواستیم بنویسیم «دیگر شورش را در آورده‌اند» دیدیم شورش خیلی وقت است که درآمده. انگار هر چند روز یک‌بار ناچاریم به یک بهانه جدید از آدم‌هایی یاد کنیم که اعتبار و آبروی این و آن را به حراج می‌گذارند و داستان و سناریوهای عجیب و غریب سر هم می‌کنند.
ویژه
بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی کشورمان، فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و قابل تامل به او پیشنهاد هدایت تیم ملی امید را داد. این اقدام گویا در راستای آن صورت می‌گرفت که مثلا غرامت بی خودی بابت اخراج اسکوچیچ پرداخت نشود و او در ازای پولی که می‌گیرد کاری انجام بدهد.
نوید مظفری، از کارشناسان داوری با سیاه‌نمایی علیه این حوزه می‌گوید: در 6هفته سپری‌شده از لیگ برتر، فقط در یک هفته شاهد قضاوت مطلوب داوران بودیم.
تراکتور این هفته 3بازیکن در تیم منتخب هفته داشت تا تبریزی‌ها از این جهت رکورددار هفته ششم لیگ برتر باشند. البته از هفته ششم، مسابقه ملوان و فولاد به‌دلیل بارندگی برگزار نشد و به تعویق افتاد.
آخرین خبر
کارلوس کی‌روش، صبح امروز به تهران می‌رسد تا یک بار دیگر سرمربیگری تیم ملی را به عهده بگیرد. او که با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون، جای دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی گرفت، تا دیروز هیچ صحبتی درباره حضور دوباره‌اش در ایران نکرده بود.

نخواستم روی مخ لوکادیا بروم

مهدی ترابی اعتقاد دارد آنچه از لوکادیا می‌بینیم بهترین فرم او نیست و مهاجم هلندی تازه بعد از تعطیلات لیگ به بهترین شرایط ممکن خواهد رسید
پرسپولیس هفته ششم لیگ برتر را با یک برد مهم در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت تا همچنان در صدر جدول قرار بگیرد. نکته مهم در این بازی درخشش یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سرخپوشان بود.
PDF ورزش2
کوتاه ورزش2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس