• پنج شنبه 17 شهریور 1401
  • الْخَمِيس 11 صفر 1444
  • 2022 Sep 08

حمایت از نخبگان برای بازگشت به وطن

تاکنون 3500 نخبه در قالب برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور به‌طور قطعی به کشور بازگشته‌اند
خروج نخبگان و متخصصان از کشور همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های سیاستگذاران مطرح بوده است. این دغدغه عموما مربوط به کشورهایی است که به هر دلیلی توانایی نگهداشت و جذب این افراد را ندارند.

پاداش صعود

پایان دوران حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران، درست مثل شروع این دوران عجیب بود. اسکوچیچ در حالی مرد اول نیمکت تیم ملی شد که نام چند گزینه داخلی در اطراف تیم به گوش می‌رسید.

خدمت به زائران حسینی لطف دیگری دارد

همه‌ساله در اربعین شهادت مظلومانه امام‌حسین ع‌ شور و غوغایی بی‌نظیر را در خلق عالم شاهد هستیم که راهپیمایی میلیونی که هیچ جا نمی‌توان نمونه و مشابه برای آن پیدا کرد مصداق این مدعاست.

بر عملکرد اطرافیان خود نظارت کنید

رئیس‌جمهور پس از اقدام وزارت اطلاعات و دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور در پیگیری و بازداشت بازرس ویژه وزیر راه‌وشهرسازی به اتهام مفاسد اقتصادی، در جلسه روز گذشته هیأت دولت، فسادستیزی و پاکدستی را از مهم‌ترین رویکردها و شاخصه‌های دولت سیزدهم دانست .

حمله معدن به کوه بی‌بی‌شهربانو

ساختمانی تاریخی برای قرن‌ها در بالای کوه قرار داشت و زیارتگاه مردمی بود که از شیب کوه بالا می‌رفتند. حالا تیغه دستگاه‌های خاکبرداری و موج انفجار آنقدر نزدیک شده که دیوار‌ها ترک برداشته و درز کاشی‌های گنبد باز شده است.
گزارش همشهری از دورنمای افزایش مزد و حقوق

قطار ترمیم معیشت به‌راه می‌افتد؟

با ابطال 2مصوبه دولت برای حقوق بازنشستگان و حق مسکن کارگری، این دو گروه باید منتظر افزایش دریافتی ماهانه باشند؛ ضمن اینکه دولت برای افزایش حقوق کارکنان خود نیز طرحی در دستور کار دارد که نهایی‌شدن آن به بهبود معیشت این افراد کمک خواهد کرد.

پارک فناوری بین‌المللی در تهران

رونق تجارت ایران با همسایگان

آموزش خودکفایی به زنان سرپرست خانوار