09
پنج شنبه 17 شهریور 1401
شماره 8587
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مهمانی بی‌پایان تله‌تئاترهای چشم‌نواز

راهنما
نمایش‌ «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» فیلم تئاتری به کارگردانی «کیومرث مرادی» است که در 2مرحله، یک‌بار در سال ۱۳۹۵ با بازی هانیه توسلی، طناز طباطبایی و پانته‌آ پناهی‌ها و بار دیگر در سال ۱۳۹۶ با بازی هانا کامکار، آزاده صمدی و پانته آ پناهی‌ها روی صحنه رفت.
ویژه
یک سفر خانوادگی دردسرساز و اقامت در هتل‌های بی‌امکانات و گران، سرنوشت کمونز ویلسون را تغییر داد و او را به مؤسس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای دنیا تبدیل کرد.
رویای شهرت و موفقیت تنها برای برخی نویسندگان به واقعیت تبدیل می‌شود. بسیاری از نویسندگان هم کتاب‌های متعددی منتشر می‌کنند اما هرگز تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده و محبوب نمی‌شوند.
چند روز پیش بود که یک نفر توییت کرده بود به‌نظر شما، هزینه یک خانوار 4نفره که 2 فرزند مدرسه‌ای دارند و مستأجرند و...، در تهران چقدر است؟
بیشتر انسان‌ها به‌دنبال کسب تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز هستند تا علاوه بر کسب این تجربه‌ها، به بالا رفتن روحیه و سلامتی جسم هم کمک کرده باشند.
تا چند دهه قبل رسم بر این بود که مربیان کارکشته ورزش ایران بعد از بازنشستگی به‌کار گزارشگری و تفسیر مسابقات ورزشی رومی‌آوردند.عطاالله بهمنش از نسل قدیم گزارشگرانی بود که چنین مسیری را طی کرد و به یکی از بهترین گزارشگران تاریخ رادیو و تلویزیون بدل شد.
محمدعلی رکنی، نویسنده‌ای است که نوشتن را با داستان کوتاه شروع کرده و خیلی زود تصمیم گرفته رمان بنویسد تا دغدغه‌های ذهنی خود را با مخاطبش در میان بگذارد و او را به جهان ساخته خود دعوت کند.

در عمرم نقش خبرنگار را بازی نکرده بودم!

با پرویز فلاحی‌پور؛ بازیگری که این روزها با «بی‌نشان» مهمان خانه‌های مردم است
«پرویز فلاحی‌پور» چند‌دهه است که با فیلم‌ها و سریال‌های مختلف ازجمله شب دهم و مرد هزار چهره و دلنوازان مهمان خانه ایرانی‌ها بوده است؛ بازیگری که با حضور در هر 3فصل شهرزاد، به چهره‌‌ای ماندگارتر و خاص‌تر در حافظه سینمایی مردم ما هم تبدیل شد.
این اختلال رایج بین کودکان

این اختلال رایج بین کودکان

کودک شما هم مدام در حال جنب و جوش است و نمی‌تواند لحظه‌ای بنشیند؟ لجبازی می‌کند و با غذاخوردن و خوابیدن او مشکل دارید؟
طراوت زندگی
آبشارها یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی در طبیعت هستند که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از شکوه و زیبایی آنها به وجد نیاید.
اگر به جغرافیا علاقه‌مند باشید، حتماً می‌دانید که سواحل اقیانوس‌های بزرگ از دیرباز سکونتگاه‌های دائمی بشر بوده است.

داستان عجیب ریزکشورها

برای علاقه‌مندان به جغرافیا و تاریخ جالب است بدانند کشورهای مستقل و ثبت‌شده در ارزیابی‌های جهانی چه تعداد است.

امپراتوری املت

مطبخ خانه
املت یکی از غذاهای ساده، محبوب و خوشمزه است که معمولاً در هر وعده غذایی پخته می‌شود و محدودیتی در این زمینه ندارد.

خالق مکتب شاهین

فوتبال پایتخت تا قبل از اینکه بردن و کسب امتیاز ارزشی فراتر از برنده شدن در یک مسابقه ورزشی را پیدا کند، مملو از مربیان و مدیرانی بود که اخلاق را ملاک اصلی انتخاب بازیکن قرار می‌دادند و این روزها جای خالی آنها به‌شدت احساس می‌شود.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
ناشناخته‌های آسمان در گنبد مینای آسمان و هر چه در آن هست، همیشه باعث کنجکاوی انسان‌ها بوده و آنها را جذب خود کرده است.
زندگی آپارتمانی با وجود همه خوبی‌هایی که دارد، اما همزمان به‌دلیل همسایگی با قومیت‌ها، روحیات و آداب و رسوم متفاوت مشکلاتی به ‌لحاظ اجتماعی به‌وجود می‌آورد و این مشکلات مقدمه‌ای برای نزاع‌های بعدی می‌شود
فالوده، یکی از دسرهای محبوب و قدیمی ایران است که معروف‌ترین نوع آن را به شهر شیراز نسبت می‌دهند.