• یکشنبه 13 شهریور 1401
  • الأحَد 7 صفر 1444
  • 2022 Sep 04

پروازهای اربعین زیر سایه بدقولی

اولین روز فروش بلیت هواپیما به زائران حسینی با هنگ‌کردن سامانه‌ها و بسته‌شدن دفاتر ایرلاین‌ها همراه بود
امسال هم فرایند فروش بلیت هواپیما به زائران اربعین با حواشی جدی مواجه شد و وزارت راه و شهرسازی که همه تمرکز خود را بر کنترل قیمت بلیت گذاشته بود، نتوانست مسیر آسان و بی‌دغدغه‌ای برای فروش بلیت هواپیما به زائران حسینی ایجاد کند.به گزارش همشهری، دیروز، طبق اعلام قبلی، فروش بلیت پروازهای رفت‌وبرگشت اربعین به زائران آغاز شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیتع:

استکبار را عقب راندیم و پیشرفت کردیم

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز  در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت ع و میهمانان شرکت‌کننده در هفتمین کنگره این مجمع، عظمت و محبوبیت اهل‌بیت را در دنیای اسلام بی‌نظیر خواندند.

3 اصل پایداری‌ در توسعه شهرها

افزایش جمعیت شهری در گذر زمان و گسترش شهرها امری اجتناب‌ناپذیر است، اما موضوع به همین سادگی نیست. پیرامون گسترش افقی شهرها مسائل مختلفی شکل می‌گیرد.

ملاحظات پساتوافقی

اگرچه هنوز دورنمای واضحی از احیای برجام وجود ندارد و صرفاً براساس برخی علائم و نشانه‌های تحلیلی می‌توان گفت که امکان توافق بیش از امتناع آن است.

نوسازی بافت‌های فرسوده نفر آباد شهرری

محله نفرآباد در شهرری که بافت فرسوده مجاور حرم عبدالعظیم حسنی ع در منطقه 20 محسوب می شود، بالاخره پس از چند سال بلاتکلیفی نوسازی خواهد شد.

دستورهای مهم اژه‌ای در سفر به یزد

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر یک‌روزه خود به یزد، از اختصاص ۱۳۹میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی این استان خبرداد.

زاکانی: آرامش جام‌جهانی در غرب آسیا را مدیون حاج‌قاسم هستیم

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در شرایطی در برج میلاد تهران برگزار شد که علیرضا زاکانی یکی از سخنرانان در این مراسم بود.
کلنگ ساخت 5هزار واحد مسکونی در 5منطقه پایتخت در سومین شنبه «افتخار و امید» به زمین خورد

آغاز نبرد با غول مسکن

نفرآباد محله‌ای به قدمت 400سال در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع، پس از 3دهه انتظار سرانجام جان می‌گیرد. چند دهه بی‌توجهی و برنامه‌ریزی‌های نادرست و عقیم مانده باعث شده تا از این محله آباد و با اصالت دیروز، امروز چهره‌ای با شمایل مخروبه‌ و آسیب‌دیده باقی بماند.

مهر تأیید بر رشد 5 برابری وصول پول نفت

۱۹۶دقیقه‌حیاتی پیوند قلب‌ چگونه گذشت؟