02
یکشنبه 13 شهریور 1401
شماره 8583
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تمرکز ویژه دولت بر دیپلماسی اقتصادی

سیاست خارجی
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره رویکردهای سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: تمرکز اساسی و ویژه دولت سیزدهم بر بهبود وضعیت اقتصادی، توسعه مناسبات اقتصادی و روابط تجاری با کشورهای مختلف است.
ویژه
وزیر کشور درباره سرنوشت ویلای مسکونی 1803متری این وزارتخانه در خیابان شهیدباهنر منطقه نیاوران تهران که در اختیار وزیر سابق کشور بود، گفت: من در همان منزل مسکونی خودم زندگی می‌کنم.
رئیس قوه قضاییه در جریان سفر یک‌روزه خود به یزد، از اختصاص ۱۳۹میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی این استان خبرداد.
مجلس
نمایندگان مجلس پس از قرائت گزارش پرحاشیه تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، رسیدگی به پرونده حقوق‌های نجومی را هم در دستور کار قرار داده‌اند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیتع:

استکبار را عقب راندیم و پیشرفت کردیم

رهبری
رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز  در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت ع و میهمانان شرکت‌کننده در هفتمین کنگره این مجمع، عظمت و محبوبیت اهل‌بیت را در دنیای اسلام بی‌نظیر خواندند.

توافق پس از شفاف‌شدن متن

تهران در هفته‌های اخیر بارها تأکید کرده‌ توافق درصورتی به‌دست می‌آید که هیچ نقطه ابهامی باقی نمانده باشد
فضاسازی‌ها پیرامون نظرات ارسالی جمهوری‌اسلامی درباره پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا درحالی در روزهای اخیر در رسانه‌ها و محافل سیاسی غربی ادامه یافته که تهران معتقد است تغییر غیرمنتظره‌ای در موضع ایران رخ نداده.
قدردانی فرمانده سپاه از قرارگاه خاتم‌الانبیا ص
فرمانده کل سپاه در پیامی از تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا ص برای تکمیل «ابرطرح آبرسانی غدیر» و رسیدن آب آشامیدنی مطلوب و پایدار به تعداد پرشماری از شهرها و روستاهای استان خوزستان قدردانی کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حفظ فرهنگ اسلامی - ایرانی جزو دغدغه‌های جدی و راهبردی دولت و دیگر بخش‌های مدیریتی کشور و نیز آحاد جامعه است.