• دو شنبه 31 مرداد 1401
  • الإثْنَيْن 24 محرم 1444
  • 2022 Aug 22

خودرو‌های200 تا300میلیون تومانی خارجی در راه بازار ایران

محاسبات همشهری نشان می‌دهد قیمت ارزان‌ترین خودرو‌های وارداتی در حدود 180تا 325میلیون تومان خواهد بود
بعد از تصویب آیین‌نامه واردات خودرو در هفته گذشته، حالا آن طور که نماینده‌های مجلس می‌گویند طبق این آیین‌نامه قرار است خودرو‌های کمتر از 10هزار دلار با تعرفه‌ای زیر 20درصد وارد کشور شوند.

اقتصاد اروپا، بر لبه پرتگاه رکود

6 ماه پس از اینکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، دستور حمله به اوکراین را صادر کرد، تبعات ویرانگر این جنگ بر اقتصاد اروپا ظاهر شده و آژیر رکود اقتصادی در این منطقه به صدا در آمده است.

زخمی که خیلی بد سر باز کرد

یکی از شعارهای اصلی مجلس یازدهم در اسفندماه1398 این بود که این مجلس در بررسی بودجه سالانه کشور، دیگر ملاحظه هیچ دستگاه یا شرکتی را نخواهد کرد.

شفافیت با احیای گزارش‌های نظارتی

نظارت و حسابرسی بر چگونگی اجرای ردیف‌های بودجه‌ای یکی از مهم‌ترین وظایف قانونی است که بر دوش شورای اسلامی شهر تهران گذاشته شده و این مهم از 2جهت دارای اهمیت است.

«غدیر»‌ 50سال خوزستان را سیراب می‌کند

طرح میان‌مدت آبرسانی غدیر، شهریور و طرح جامع سال 1425 به‌ بهره‌برداری می‌رسد تا حداقل 50سال دیگر خوزستان تنش آبی نداشته باشد
روزشماری‌ها برای بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی غدیر به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح آبرسانی در خاورمیانه و کلید حل تنش‌های آبی در استان خوزستان شروع شده است؛ مسئولان از بهره‌برداری طرح میان‌مدت در شهریورماه امسال خبر می‌دهند.

قدرت‌نمایی ایران با فناوری نانو

«گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو در ایران در سال ۱۴۰۰» در حالی به تازگی منتشر شده که رتبه تولید علم کشور دراین حوزه، از رتبه 58دنیا در سال 2000 به رتبه 4دنیا در سال 2021 ارتقا یافته است.

پایان پیک‌نیک به خرج مردم

اگر شما هم به‌اصطلاح حقوق‌بگیر یک شرکت دولتی یا خصوصی باشید، وقتی فیش حقوقی‌تان را می‌گیرید، حتما چشمتان به گزینه مالیات در ستون کسور افتاده است. رقمی که هر کارمند و کارگری در هر جای کشور موظف به پرداخت آن است.

پهپادهای تهاجمی ایران در راه بازارهای جهان

نخستین حضور جمهوری ‎اسلامی در نمایشگاه بین‎المللی تسلیحات و تجهیزات نظامی- فنی روسیه آرمیا۲۰۲۲ با درخشش ویژه‎ای همراه بود و استقبال بازدیدکنندگان از توانمندی‎های دفاعی - نظامی ایران نشان داد محصولات بومی کشورمان در این حوزه با برخورداری از استانداردهای جهانی، آماده صادرات به کشورهای مختلف جهان است.

همه نکاتی که باید درباره زیرسویه‌های جدید کرونا بدانید

ژست سارقان ؛ لبخند به دوربین

جنگ روایت‎ها در روزهای حساس برجام

یک زباله‌گرد هم زیاد است