17
دو شنبه 31 مرداد 1401
شماره 8572
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنجال یک وعده انتخاباتی

موج تازه شایعات در مورد بازگشت کی‌روش به تیم ملی؛ بحثی که انگار هیچ‌وقت تمام نمی‌شود
فوتبال ایران
این بار نوبت به روزنامه ورزشی نزدیک به دولت رسیده که از بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خبر بدهد؛ نه اینکه این شایعه جدید یا غیرمنتظره باشد، اما «جایگاه حقوقی» رسانه منتشرکننده آن باعث می‌شود موضوع بیشتر سروصدا کند.
ویژه
وقتی جدل و مناقشه‌ای اتفاق می‌افتد، بسیار خام‌دستانه است که به‌سرعت وارد داستان شویم و صفر تا صد تقصیرات را فقط گردن یک طرف بیندازیم.
فصل پیش در همین مقطع و در هفته سوم آرسنال از 3‌بازی نخست لیگ برتر، 3‌شکست داشت، آن هم بدون گل زده و تفاضل گل منفی 9 و حضور در رده بیستم جدول.
لیگ برتر انگلیس
پس از تیم ملی کشتی آزاد جوانان که هفته گذشته عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد، این بار نوبت شاگردان حمید باوفا بود که در مسابقات قهرمانی جهان یک روز پیش از پایان مسابقات‌شان قهرمان جهان شوند.
امشب فوتبال‌دوستان یک جایزه ویژه دارند؛ دوشنبه‌های غیرفوتبالی امشب با دیدار جذاب منچستریونایتد و لیورپول کاملا فوتبالی می‌شود.
درآمد کلان حق پخش تلویزیونی برای باشگاه‌های لیگ برتری باعث ولخرجی‌های زیاد در این لیگ شده است.

گرفتار

این روزها سردار آزمون امتیازات پایینی می‌گیرد و باشگاه آلمانی‌اش اصلا امتیاز نمی‌گیرد. مهاجم تیم‌ملی همزمان درگیر یک پرونده در روسیه هم هست تا به نوعی سخت‌ترین روزهای فوتبالش را سپری کند
تیتر یک
یک بازی دیگر برای لورکوزن، یک شکست دیگر برای این تیم و البته یک ناکامی دیگر برای سردار آزمون در گلزنی. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بین 2 نیم‌فصل پارسال بعد از یک دهه بالاخره دل از لیگ روسیه کند و راهی بوندس‌لیگای آلمان شد.
ستاره‌ای از بوشهر

ستاره‌ای از بوشهر

طارمی حالا دیگر یک مهاجم معمولی در پورتو نیست، تصور خط حمله تیم کنسیسائو بدون او دیگر عملا غیرممکن شده است
پیروزی در نبرد حساس و پرتنش با اسپورتینگ لیسبون، تنها دلیل خاص بودن این مسابقه برای مهدی طارمی به شمار نمی‌رفت.
کریم بخشنده
کریم بخشنده
این دومین باری است که بنزما پنالتی‌هایش را به دیگران تعارف می‌زند
رئال‌مادرید می‌توانست سلتاویگو را 5تایی کند، اما کریم بنزما سر پنالتی دوم از‌خودگذشتگی کرد و پنالتی را به ادن آزار داد تا این بازیکن از بحران در بیاید.
امروز تیم ملی والیبال زنان در فیلیپین بازی می‌کند و تیم جوانان پسر در بحرین.

نکته بازی/قربانیان فصل جدید

به‌نظر می‌رسد فوتبال پرحاشیه ایران در ادامه مسیر بالنده خود قربانیان جدیدی انتخاب کرده است؛ امدادگران و حاملان برانکارد که اطراف زمین مشغول خدمت‌رسانی هستند. در هفته دوم لیگ برتر شاهد 2فقره درگیری دردناک فیزیکی با این دوستان بودیم.

آماربازی

در هفته اول لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان 4بازیکن در تیم منتخب هفته داشت و در هفته دوم این اتفاق برای مس کرمان رخ داد.

خبرگزاری بارسلونا

درباره باشگاه بارسلونا هر روز می‌شود گزارش مفصل نقل‌وانتقالاتی نوشت؛ از بس که در این زمینه فعال شده‌اند. خبر تازه این است که اومتیتی سرانجام راضی شد به باشگاه دیگری برود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شروع فصل با 2بازی بدون برد و حتی بدون گل زده، چیزی نبود که هواداران پرسپولیس انتظارش را داشتند. این تیم بعد از توقف برابر ذوب‌آهن، مقابل فولاد هم در ورزشگاه آزادی نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا کم‌کم صدای اعتراض هواداران بلند شود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8572