05
دو شنبه 31 مرداد 1401
شماره 8572
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هدفمندکردن شهریه دانشجویی ایثارگران ۵

ایثارگران بدانند
از موارد دیگری که در آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده ۶۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مورد غفلت قرار گرفته، تخفیف شهریه رزمندگان 8 سال دفاع‌مقدس که حداقل 6‌ماه سابقه حضور در جبهه دارند و جانبازان زیر 25 درصد جانبازی و آزادگان با کمتر از 6‌ماه سابقه اسارت و همسران و فرزندان آنان است.
ویژه
اولین مورد از آبله میمونی در ایران، 25مرداد شناسایی شد. مبتلا زنی 34ساله اهل اهواز بود که دوران قرنطینه را در خانه می‌گذراند.
کنکور
تأثیر 40درصدی سابقه تحصیلی در کنکور، قطعی است. این خبری است که رئیس مرکز ارزشیابی و سنجش کیفیت آموزش و پرورش اعلام کرد.

مدرسه هسته‌ای حق مسلم چه کسانی است؟

رئیس سازمان انرژی اتمی از گسترش مدارس این سازمان خبر داد؛ این در حالی است که عده‌ای از کارشناسان، توسعه مدارس تخصصی غیر‌دولتی را نقطه مقابل عدالت آموزشی می‌دانند
گزارش
رئیس سازمان انرژی اتمی در سی‌وششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از برنامه ویژه این سازمان برای گسترش مدارس انرژی اتمی در کشور خبر داد و گفت: تصمیم گرفتیم در تمام شهرهایی که فعالیت داریم مدارس انرژی هسته‌ای را از مقطع ابتدایی داشته باشیم و تمام حمایت‌های لازم را از این مدارس خواهیم داشت.

افتتاح ۱۶۰۰ فضای آموزشی و ۹۰۰۰ کلاس درس در هفته دولت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افتتاح ۱۶۰۰فضای آموزشی با ۹۰۰۰کلاس درس جدید همزمان با هفته دولت و نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس خبر داد.
هشدار درباره صعود به ارتفاعات و حضور دربستر رودها
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به‌احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
بنا داریم در سال تحصیلی جاری ۳میلیون نفر دانش‌آموز مناطق کم برخوردار هفته‌ای 2 روز تغذیه رایگان را داشته باشند.
1ماه مستمری اضافه به‌حساب مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره واریز شد.