• پنج شنبه 19 خرداد 1401
  • الْخَمِيس 9 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 09

صهیونیست‌ها، بلای فوری جهان اسلام

رهبرمعظم انقلاب، صبح دیروز چهارشنبه در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال، حج را ستون زندگی انسان و دربردارنده پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان دانستند و بر لزوم تأمین امنیت همه زائران، به‎ویژه زائران ایرانی، به‎عنوان مطالبه جدی جمهوری اسلامی از دولت میزبان تأکید کردند.
واکنش گسترده مردم ایران علیه جشنواره فیلم کن و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس امام رضا ع

تیره نمی‌شود خورشید از تار عنکبوت

«عنکبوت مقدس» درست همپای فیلم‌هایی مثل «سنگسار ثریا»، «۳۰۰»، «آرگو»  یا فیلم «بدون دخترم هرگز» پیش می‌رود و تصویر عصرحجری را از ایران نشان می‌دهد. فیلمی ضعیف که از نظر هنری فاقد ارزش است و توجه نشان‌دادن بیش از حد به آن جز تبلیغ فیلم هیچ دستاورد دیگری ندارد پس‌ای کاش تبلیغاتچی چنین آثار سخیف و بی‌ارزشی نشویم!

احیای منزلت دولت مهم‌ترین رسالت دولت سیزدهم

تحقق بسیاری از امور در هر کشوری وابسته به قوت و ضعف دولت‌هاست. براین اساس، یکی از ریشه‌های مشکلات کشور در سال‌های اخیر، تضعیف نقش و جایگاه دولت در حل مشکلات است.

سیدعباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی آقای سید عباس صالحی را به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات و مدیر مسئول آن روزنامه منصوب کردند.

دوئل متقاضیان مسکن در دو نیمه تهران

در اردیبهشت امسال، بازار مسکن شهر تهران به‌خصوص در نیمه جنوبی شهر با تکانه‌های تورمی مواجه بوده و حتی میزان تغییر قیمت میانگین قیمت مسکن در برخی مناطق از 16درصد نیز فراتر رفته است.
برخورد قطار مسافربری مشهد- یزد با یک بیل مکانیکی‌ 22 کشته و 86مصدوم برجای گذاشت

معمای قطار و بیل مکانیکی

حوادث یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و پس از فاجعه متروپل و دستبرد به صندوق امانات بانک ملی، حالا قطار مسافربری مشهد- یزد در جریان حادثه‌ای نادر با یک دستگاه بیل مکانیکی که کنار ریل قرار داشت برخورد کرد و از ریل خارج شد.

همه چیز درباره شیوع جدید آبله میمونی

نبرد با اندوه، در حاشیه متروپل

واکنش جدی ایران به اقدام‎های مغرضانه آژانس