• دو شنبه 2 خرداد 1401
  • الإثْنَيْن 21 شوال 1443
  • 2022 May 23

معلولیت به نرخ امروز

بررسی‌ها نشان می‌دهد در ماه‌های گذشته، قیمت تجهیزات و لوازم بهداشتی افراد دارای معلولیت افزایش چند برابری داشته و این افراد را با فشار مضاعف مواجه کرده است
قیمت وسایل و تجهیزات مورد نیاز افراد دارای معلولیت افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. بررسی‌های میدانی از بازار فروش تجهیزاتی مانند ویلچر و وسایل مصرفی روزانه این افراد نشان می‌دهد قیمت‌ها به‌ویژه در دو، سه ماه گذشته، چندین برابر شده است.

مأموریت ؛ تهران بدون‌کودک‌کار

بیست و دومین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهر، بیست و دومین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران صبح یکشنبه به ریاست شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی پایتخت برگزار شد.

سلام فرمانده

بی‌اختیار به‌دلم افتاد برای سرود «سلام فرمانده» چند کلمه بنویسم. دنبال چرایی گل‌کردگی و مانایی آن می‌گردم. برای امام زمان عج هزاران مطلب احساسی-عاطفی و لبیک و عرض ارادت در تاریخ نوشته شده و مکتوب است اما فراگیر و جهانی نشد.

جولان ساخت‌وسازهای بدقواره در گلابدره

آپارتمان‌سازی غیرمجاز و غیراستاندارد، عامل نابودی شمالی‌ترین محله تجریش شده و مدیریت شهری به‌دنبال جلوگیری از این روند است
نمای شهر تهران از گلابدره‌ آنقدر زیباست که بنگاه‌های مسکن می‌توانند هر آپارتمانی را با عبارت «چشم‌انداز شهر» به فروش برسانند. جایی که تا چند دهه قبل باغ بود و درخت سبز می‌شد حالا هر روز برج‌های لاغر و سست رشد می‌کنند و به هیچ قانونی اعتنا ندارند.

گردوغبار؛ مهمان دائمی خاورمیانه

وضعیت امروز بسیاری از شهرهای خاورمیانه تنها محدود به تکرار صحنه‌های آخرالزمانی نظیر نارنجی‌رنگ شدن آسمان‌هایی که پیش‌تر آبی بودند، نیست.

جزئیات ترور رزمنده مدافع حرم در خیابان مجاهدین اسلام

یکی از مدافعان حرم در خیابان مجاهدین اسلام تهران روز گذشته توسط عناصر ضدانقلاب به شهادت رسید.

زنان تنها‌تر می‌شوند

سالمندی مسئله‌ای است که بیش از هر زمان دیگری کشور را تهدید می‌کند. آنقدر که در بحث افزایش جمعیت بارها به آن اشاره و درباره آن هشدار داده شده است. حالا میرطاهر موسوی، استاد دانشگاه علوم توانبخشی با اشاره به اینکه در 30سال آینده تعداد زنان سالمند تنها،3 برابر می‌شود، می‌گوید که برای کاهش چالش‌های آینده اگر به کپی‌برداری از سایر کشورها اکتفا کنیم، چه‌بسا آسیب‌پذیری زنان سالمند تنها بیش از پیش افزایش یابد.

تهران دچار تنش آبی است

در همشهری آنلاین بخوانید

شوک تازه به بازار موبایل

تفاوت کیا