22
دو شنبه 2 خرداد 1401
شماره 8503
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یکی از مشکلات کنونی اختصاص درآمدها به دهک‌های پایین ایثارگران است؛ زیرا نظام اداری کشور ما عدالت‌محور نیست. مطابق قانون خدماتی به همه ایثارگران اعم از معسر و غیرمعسر ارائه می‌شود و وضعیت ایثارگران حقوق‌بگیر روشن است اما استراتژی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات به ۵‌دهک پایین است.
دومین کتاب انتشارات روایت فتح در سی‌و‌سومین نمایشگاه کتاب تهران با عنوان «از بوانات تا اوپسالا» منتشر شد.
گپ
وقتی به جبهه رفت از پزشکی و طبابت چیزی نمی‌دانست.

کاسبی که اعجوبه جنگ‌های نامنظم شد

یادی از سیدمجتبی هاشمی، فرمانده گروه «فداییان اسلام»، در جبهه‌ها در سالگرد شهادتش
گزارش
کاسب خوشنامی بود. منصف و باگذشت. بیشتر از آنکه به فکر کسب درآمد خود باشد حواسش به این بود که گره کوری را از زندگی کسی باز کرده یا مشکل مالی‌اش را برطرف کند. از دوست و آشنایی که پیش‌شان اعتبار داشت پرس‌وجو می‌کرد کدام خانواده نیازمند است و باید حمایت مالی شود.
برپایی نمایشگاه کتاب در جبهه

برپایی نمایشگاه کتاب در جبهه

روزهای 8سال دفاع‌مقدس سراسر خاطره است؛ خاطره‌هایی که بعضاً اشک را از چشم سرازیر می‌کند.
فقط من در کنار بی‌سیم مانده‌ام!
فقط من در کنار بی‌سیم مانده‌ام!
وقتی نام سردار حاج‌احمد متوسلیان به میان می‌آید، بی‌اختیار اغلب در ذهن سکانس‌هایی از فیلم تحسین شده «ایستاده در غبار» ساخته محمد‌حسین مهدویان را مرور می‌کنیم.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت با بیان این مطلب که ادبیات مقاومت قیمت تمام‌شده جنگ است، افزود: نه سیاسیون می‌توانند این قیمت را برای ما مشخص کنند و نه نظامیان. ادبیات مقاومت متعلق به مردم است. مرتضی سرهنگی درباره وضعیت فعلی ادبیات مقاومت و افزایش تولیدات این حوزه تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۰سال از دفاع‌مقدس، تازه در این حوزه پا‌گرفته‌ایم.