• دو شنبه 16 اسفند 1400
  • الإثْنَيْن 3 شعبان 1443
  • 2022 Mar 07

3/000/000بمب متحرک کرونا در تهران

خبرهای رسیده به همشهری نشان می‌دهد تاکنون حدود 11میلیون تهرانی دوز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، با درنظر‌گرفتن جمعیت 14میلیونی استان تهران، 3میلیون نفر در این استان، هنوز هیچ واکسنی علیه کرونا نزده‌اند
آخرین خبرها حکایت از تزریق دوز اول واکسن کرونا به حدود 11میلیون جمعیت استان تهران دارد. براساس اعلام فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران به همشهری، تاکنون 24میلیون‌و900هزار دوز واکسن در این استان تزریق شده که سهم دوز اول، 10میلیون‌و800هزار، دوز دوم 9میلیون‌و700هزار و دوز سوم 4میلیون‌و900هزار بوده است.

ملت‌حافظ‌محیط ‌زیست

به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبرمعظم انقلاب اسلامی صبح دیروز یکشنبه 2اصله نهال میوه کاشتند.

«صیغه» اسم رمز حمله

چند روزی است با پدیده‌ای به نام خانم «کاترین شکدم» مواجهیم که در رسانه‌های غیررسمی و معاند از وی به‌عنوان جاسوس نفوذکرده در مراکز مهم نظام، نام می‌برند. چند روز با چینش محتوایی که به‌نام وی منتشر می‌شود و مطالعه گفت‌وگوها و متونی که از وی در رسانه‌های کشور مانده است به این نتیجه رسیدم که وی نمی‌تواند جاسوس باشد.

شهرهای موشکی و پهپادی سپاه، پیام‌هایی برای دشمنان

رونمایی از 2پایگاه پهپادی و موشکی ازسوی نیروی هوافضای سپاه که در روزهای اخیر و به میمنت اعیاد شعبانیه انجام شد، بار دیگر توان و آمادگی نظامی جمهوری‌اسلامی ایران را برای پاسخگویی سریع و قاطع به تهدیدات، به رخ دشمنان ملت ایران کشید و نشان داد نیروهای مسلح ما با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و کارشکنی‌ها، همچنان در مسیر بالندگی و توسعه توان عملیاتی خود گام برمی‌دارند.

دوئل بر سر مزد کارگران

دولت سیزدهم با تأکید مؤکد سیدابراهیم رئیسی به‌دنبال فقرزدایی است و بنا بر آخرین دستور رئیس‌جمهور، برنامه‌های رفع فقر، مطلقا نباید به آینده موکول شود.

خلق هویت پایتخت با تلاش بانوان

شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی با هدف حمایت از معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار در قالب نمایشگاه «زنان، کسب‌وکارهای خرد، مشاغل خانگی و پیشران اقتصاد» در بوستان گفتگو آغاز به‌کار کرده است. روز گذشته شهردار تهران، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران مهمانان ویژه این نمایشگاه بودند که شهردار تهران در جریان بازدید از آن گفت که در چنین رویدادهایی می‌توان زحمات و تلاش زنان را دید و برای تهران هویت خلق کرد.
مجلس به دولت اختیار تصمیم‌گیری داد

حذف مشروط ارز 4200تومانی

مجلس نظر نهایی خود را در ارتباط با ارثیه ارزی دولت سابق اعلام کرد و به دولت اجازه داد تا خودش تصمیم بگیرد که ارز 4200تومانی بماند یا برود.

گذشته، حال و آینده متروی تهران

اتوبوس‌های وارداتی در مسیر پایتخت

گردش ناگزیر ریاض به‌سمت تهران

روایت بخشش 5قاتل در آستانه سال نو