17
دو شنبه 16 اسفند 1400
شماره 8455
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ستاره‌ای در سراشیبی

نیمکت‌نشینی و آمار ضعیف قائدی را باور کنیم یا پیشنهادهای رنگارنگ خارجی‌اش را؟
داستان مهدی قائدی جالب است؛ از یک سو او در لیگ ضعیف امارات، در تیم میانه جدولی شباب الاهلی بسیاری از مسابقات را از روی نیمکت ذخیره‌ها آغاز می‌کند و آمار جالبی هم ندارد، از سوی دیگر روزی نیست که اخباری در مورد پیشنهادهای رنگارنگ اروپایی به این بازیکن در رسانه‌های ایرانی منتشر نشود.
ویژه
می‌دانیم که هیچ تیمی روی کاکل یک بازیکن نمی‌چرخد و قرار نیست صرفا یک مدافع، همه مشکلات دفاعی را حل کند.
در غیاب امباپه که همه گل‌های پاری‌سن‌ژرمن را می‌زند، پرستاره‌ترین تیم تاریخ فوتبال نتوانست از پس تیم نیس و سرمربی سمج این تیم برآید و در آستانه دیدار حساس برگشت لیگ قهرمانان مقابل رئال‌مادرید یک بر صفر بازنده شد.
محمد انصاری را می‌توان یکی از ستاره‌های بدشانس فوتبال ایران دانست؛ مدافع سابق پرسپولیس که اوایل فصل جاری لیگ برتر برای دومین بار رباط صلیبی‌اش پاره شد و از ترکیب مس رفسنجان کنار رفت.
مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او که بعد از بازی‌های المپیک توکیو سرمربی شد، با انتخاب رئیس جدید فدراسیون شاید نیمکت تیم ملی را ترک کند.
حسین وفایی نتوانست به فینال مسابقات آزاد ولز برسد اما باز هم خبرساز شد.
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران با دو اخراجی عجیب و زودهنگام در نیمه اول بازی‌های تهران و رفسنجان همراه بود.

صدر بسته شد

قلعه‌نویی با یک پنالتی جنجالی به استقلال باخت و منصوریان با یک نمایش خوب پرسپولیس را برد؛ این دو مربی استقلالی اختلاف صدرنشین‌ها را دوبرابر کردند
خبر آخر
تاریخ تکرار شد. از زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی شده تمام تقابل‌هایش را با امیر قلعه‌نویی برده و تقریبا تمام این پیروزی‌ها هم با حاشیه‌های داوری و صحنه‌های مشکوک همراه بوده است.
پادشاه القاب

پادشاه القاب

پرتغالی‌ها تا به حال چه لقب‌هایی به مهدی طارمی داده‌اند؟
مهدی طارمی سومین فصل حضورش در فوتبال پرتغال را پشت سر می‌گذارد، اما او در این مدت آنقدر درخشیده و آنقدر در کانون توجهات بوده که انگار 30سال است در این کشور بازی می‌کند!
شکوه 120 ساله
شکوه 120 ساله
رئال مادرید به سنی رسید که همه برای صاحب تولد آرزو می‌کنند که کاش 120ساله شود
رئال‌مادرید تولد 120سالگی‌اش را باشکوه جشن گرفت. پیروزی 4 بر یک مقابل تیم پرمهره رئال‌سوسیداد در حالی به‌دست آمد که تیم میهمان در تنها موقعیت گلش از روی نقطه پنالتی دروازه رئال را باز کرده و در برنابئو جلو افتاده بود.
تصمیم رالف رانگنیک برای کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو از ترکیب در داربی منچستر صدای رونالدوفن‌ها را که به‌خاطر این بازیکن طرفدار منچستر شده بودند درآورده.

بارسا کامبک زد

جهان
بارسلونا که در 3‌بازی گذشته‌ موفق شده بود 12‌گل وارد دروازه والنسیا، ناپولی و اتلتیکوبیلبائو کند، مقابل الچه حسابی به دردسر افتاد و در دقایق پایانی با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست داد.

زمستان سرد سیاوش

چهره روز
مدافع استقلال زمستان عجیب و غریبی را پشت‌سر گذاشت.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
درحالی‌که همه از رکوردهای خوب استقلال در فصل جاری لیگ برتر صحبت می‌کنند، در لیگ دسته‌اول هم تیم ملوان با عملکردی عالی در حال جابه‌جا کردن رکوردهای تاریخ این مسابقات است.
در شرایطی که همه منتظر بودند نخستین واکنش فرهاد مجیدی نسبت به جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را ببینند، سرمربی استقلال سعی کرد از این تهدید، یک فرصت و محرک انگیزشی بسازد.
لیگ برتر انگلیس