• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 16 اسفند 1400
کد مطلب : 155812
+
-

صدر بسته شد

قلعه‌نویی با یک پنالتی جنجالی به استقلال باخت و منصوریان با یک نمایش خوب پرسپولیس را برد؛ این دو مربی استقلالی اختلاف صدرنشین‌ها را دوبرابر کردند

خبر آخر
صدر بسته شد

تاریخ تکرار شد. از زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی شده تمام تقابل‌هایش را با امیر قلعه‌نویی برده و تقریبا تمام این پیروزی‌ها هم با حاشیه‌های داوری و صحنه‌های مشکوک همراه بوده است. در 6تقابل این دو سرمربی، فقط بازی رفت این فصل با برد مجیدی تمام نشد که آن مساوی هم بعدا با حکم انضباطی 3 بر صفر به سود استقلال اعلام شد. تیم مجیدی دیروز هم در یک بازی جنجالی و پر از درگیری، بالاخره گل‌گهر را با یک پنالتی مشکوک در دقیقه89 شکست داد. پیش از این اتفاق، کوین یامگا گل اول تیمش را با یک پنالتی دیگر به ثمر رسانده بود و گل‌گهر هم یک پنالتی را توسط سعید صادقی از دست داد. نتیجه 2-1 این مسابقه، دقیقا تکرار نتیجه سال گذشته دو تیم در بازی جام‌حذفی بود که آن پیروزی هم با 2ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد. استقلال با این 3امتیاز باارزش از مرز 50امتیاز عبور کرد و صدرنشینی‌اش را تداوم بخشید. ضمن اینکه هفته‌های شکست‌ناپذیری این تیم به 21هفته رسید تا شاگردان مجیدی به بهترین رکورد تاریخ لیگ در این زمینه برسند.

  تکرار کابوس نفت تهران
اما بلافاصله بعد از پایان بازی جنجالی استقلال، رقیب این تیم در آبادان مقابل صنعت‌نفت قرار گرفت و بلافاصله بعد از آغاز بازی حامد لک موفق شد سرخپوشان را از تیم میزبان عقب بیندازد! دروازه‌بان پرسپولیس که یکی از بدترین فصل‌های خودش را در لیگ ایران سپری می‌کند بعد از گاف بزرگی در بازی با گل‌گهر، یک هفته روی نیمکت نشست اما در آبادان دوباره به ترکیب اصلی برگشت و این بار فقط 8دقیقه فرصت لازم داشت تا با اشتباهش پرسپولیس را عقب بیندازد. بعد از این گل، بازی کاملا یک‌طرفه پیش رفت و سرخپوشان سراپا حمله شدند اما حملات آنها هیچ ثمری نداشت و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید. تیم یحیی در این فصل فقط یک بار نیمه اول را بازنده به رختکن رفته بود (بازی با گل‌گهر در تهران) و این دومین بار بود که او با یک تیم بازنده به رختکن می‌رفت. اما بر خلاف دفعه اول که تیم یحیی بازی را در نیمه دوم به تساوی کشانده بود این بار یک گل دیگر هم دریافت کرد و شکستی ناباورانه را در آبادان متحمل شد. یحیی فقط یک مهره هجومی روی نیمکت داشت و وقتی با ورود شرزود تمیروف هم کاری از پیش نبرد به‌ناچار در روز خوب آبادانی‌ها مقابل تیم منصوریان تسلیم شد و 3امتیاز باارزش از دست داد. این باخت، یادآور شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران در لیگ پانزدهم بود. جایی که سرخپوشان در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با استقلال تهران و استقلال خوزستان بودند و علیرضا منصوریان با آن پیروزی، مانع قهرمانی پرسپولیسی‌ها شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید