• دو شنبه 4 بهمن 1400
  • الإثْنَيْن 20 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 24

هیئت، کانون جهاد تبیین است

در خجسته سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، رهبر معظم ‌انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان اهل‌بیتع با اشاره به برخی ابعاد والای شخصیت حضرت صدیقه کبریس ازجمله حرکت‌های اجتماعی و خدمت بی‌منت به مردم، هیئت‌ها را کانون «جهاد عظیم تبیین» دانستند

مردم افغانستان، گروگان سیاسی‌کاری آمریکا

آمریکا سال گذشته میلادی و پس از توافق با طالبان، به 2 دهه حضور خود در افغانستان پایان داد؛ توافقی که لزوما به معنی به رسمیت شناختن حکومت طالبان نبود و پس از آن، تمامی دارایی‌های افغانستان توسط آمریکا بلوکه و تحریم‌های اقتصادی سنگینی علیه طالبان وضع شد.

ارتقای هیئت... تا روایت

از هیئت چه انتظار داریم؟ اشک و ندبه؟ بسیار عالی؛ اما حداقلی است. هیئت حداکثری و ارتقا یافته چه هیئتی است؟ هیئتی که به کانون امام‌شناسی تبدیل شود.
نیره‌السادات عبدالهی به‌خاطر حمایت‌های بی‌دریغش از بیماران اوتیسمی شناخته شده است

مادری برای ۱+150کودک معلول

مادر‌شدن ماجرای عجیبی است؛ از همان لحظه‌‌ای که هدیه الهی در اعماق جانش رشد می‌کند، ناخواسته مهر عجیبی در دلش شکل می‌گیرد.

اقدام فوری برای تکمیل واکسیناسیون

موارد ابتلا به کرونا در حال افزایش است. با اینکه آمار مرگ‌ها پایین است اما نوسان در تعداد فوتی‌های ثبت‌شده، زنگ خطر شیوع دوباره ویروس در کشور را به‌صدا درآورده. کشور، آمار بالای 5هزار ابتلای روزانه را آخرین‌بار در دومین روز آذرماه تجربه کرد.

ویزیت‌های دیوانه کننده روان درمانی

تعرفه‌های خدمات‌روانشناسی، روانپزشکی و به‌طور کلی مشاروه‌های روان، آنقدر متغیر، متفاوت و بالاست که خیلی‌ها را از مراجعه پشیمان می‌کند.

بورس تا کجا نزول می‌کند؟

روند نزولی بورس هر روز تندتر می‌شود. دیروز هم شاخص کل با 2درصد افت مواجه و 9میلیارد و 330میلیون دلار هم از ارزش کل بازار سهام کاسته شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ریشه نزول بورس به افزایش ریسک‌های بنیادی پیرامون بازار باز می‌گردد.
شهردار تهران در آیین گرامیداشت مقام زن:

نقش ۱۲هزار بانو در مدیریت شهری نظیر ندارد

افزایش اشتغال زنان در پایتخت، این گروه اجتماعی را درگیر بخش‌های مختلف فعالیت شهری از حمل‌ونقل تا خدمات گوناگون کرده و سهم آنها در تأثیر‌گذاری بر اداره شهر را افزایش داده است.

بلاتکلیفی گردشگردان داخلی در بودجه 1401

خبر آخر/ تکمیل بیمارستان امام علی‌ع شهر نجف

تلاش برای ترمیم شکاف 62درصدی مزد و معیشت

مشکلات ارزی سر راه ترخیص نهاده‌ها