17
دو شنبه 4 بهمن 1400
شماره 8421
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میلیاردرهای نازکدل

یادداشت
رضا اسدی تا اینجا خرید موفقی برای پرسپولیس نبوده و این به‌خودی‌خود هیچ‌چیز عجیبی نیست. به هر حال همه جای دنیا ممکن است بازیکنان ولو با ارقام گزاف و سروصدای زیاد به تیمی ملحق شوند، اما نتیجه کار چندان مطلوب از آب در‌نیاید.
ویژه
لیست تیم ملی فوتبال برای بازی با عراق و امارات اعلام شد. دراگان اسکوچیچ در لیست جدیدش 27بازیکن را به اردو فراخوانده و 6نفر را هم در لیست انتظار قرار داده تا درصورت بروز مشکل مصدومیت یا بیماری برای سایر بازیکنان، سریعا به اردو فراخوانده شوند.
در بازی پرسپولیس و فولاد هر دو تیم به یک اندازه شوت زدند و جالب این بود که شوت در چارچوب فولادی‌ها دوبرابر پرسپولیس بود اما در نهایت این سرخ‌پوشان بودند که بازی را بردند.
یحیی گل‌محمدی 2 استوری جداگانه گذاشته؛ در یکی از آنها به حمایت از جلال حسینی برخاسته و در دیگری از رضا اسدی پشتیبانی کرده است.
قطعا خبر پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر خبر بسیار بد و دلخراشی بود، مخصوصا برای پرسپولیسی‌ها که در حال پشت سر گذاشتن یک فصل «کم‌مهاجم» هستند.
سپاهان روز شنبه پنجمین شکست خودش در فصل جاری لیگ برتر را برابر مس رفسنجان تجربه کرد؛ شکستی که فاصله امتیازی این تیم را با استقلال و پرسپولیس به 6امتیاز رساند و این در حالی است که استقلال یک بازی هم کمتر از سپاهان انجام داده است.
تیم ملی فوتبال زنان ایران فقط به‌اندازه 27دقیقه مقاومت در مقابل چین توان داشت. ظهر دیروز، ایران در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه 7 بر صفر مقابل چین شکست خورد.

رشید - پرسپولیس؛ بمب زمستانی؟

باشگاه استقلال اصرار دارد مظاهری را برای معاوضه بازیکن به فولاد بفرستد اما رشید مخالف است و هدف خیلی بزرگ‌تری در سر دارد
چالش‌های فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال با رشید مظاهری همچنان ادامه دارد. در 2هفته گذشته طرفین جلساتی را با یکدیگر برگزار کردند که بی‌نتیجه‌ ماند.
بازگشت معروف؟

بازگشت معروف؟

خبر رسیده سعید معروف بعد از چند ماه دوری از والیبال با تیم فنرباغچه ترکیه قرارداد بسته تا امیدها برای بازگشت او به تیم ملی زنده شود
سایت والی‌نیوز دیروز ایرانی‌ها را غافلگیر کرد. این سایت ایتالیایی خبر داده سعید معروف با تیم والیبال فنرباغچه ترکیه قرارداد امضا کرده است.
وقتی قرار شد مشکات‌الزهرا صفی به اوپن استرالیا برود و در ملبورن در نخستین گرنداسلم سال شرکت کند، تصور این بود که او بعد از یک شکست خیلی زود به ایران برمی‌گردد.

سردار «شیرها»

سردار آزمون یک‌بار دیگر هم به بایرلورکوزن لینک شده بود. البته او یک تا چندبار به هر تیمی لینک شده بود اما این‌بار دیگر با لورکوزن قرارداد رسمی 5ساله بست و از تابستان به‌طور رایگان به این باشگاه آلمانی می‌رود.

PEP مخفف 500

پپ گواردیولا پابه‌پای رونالدو و مسی که رکوردهای بازیکنان فوتبال را جابه‌جا می‌کنند، در مربیگری رکورد می‌زند. او در دیدار با ساوتهمپتون برای اولین‌بار از اکتبر به این‌سو موفق به کسب پیروزی نشد، اما این تساوی باعث شد او به 500امتیاز در لیگ برتر برسد.

پخش زنده روز

پخش زنده روز
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با برگزاری 4بازی پیگیری شد. در هفته شانزدهم این رقابت‌ها، عصر روز گذشته 4بازی انجام شد که هیچ یک از میزبان‌ها موفق به کسب پیروزی نشدند.