• سه شنبه 5 مرداد 1400
  • الثُّلاثَاء 17 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 27

شوک هزینه درمان به سبد خانوارها

اثر تعلل در اجرای واکسیناسیون در سبد هزینه‌ خانوارهای ایرانی به‌نمایش درآمد
تازه‌ترین اطلاعات مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد سهم هزینه‌های بهداشت و درمان در سبد هزینه‌های خانوار در تیر‌ماه امسال با افزایش مواجه و به یکی از 3عامل اصلی تورم‌زایی در یک‌ماه گذشته تبدیل شده است
واکسیناسیون رانندگان تاکسی، اتوبوس‌های شهری و راهبران قطارهای مترو در برابر کرونا از دیروز آغاز شد

واکسیناسیون به حمل‌ونقل عمومی رسید

تلاش مدیران شهری نتیجه داد و با هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی ایران، تهران و شهیدبهشتی واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو آغاز شد.

حق مردم

زندگی همه مردم با اینترنت گره خورده است. این را می‌شود از لابه‌لای صدای لرزان و کلمات مضطرب تماس‌ها با تحریریه روزنامه و حرف‌های مردم در کوچه‌ها و خیابان‌ها طی هفته‌های اخیر به‌خاطر طرح مجلس موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به‌خوبی فهمید.

نیاز شهر به خبرنگاران شهری آگاه و متشکل

چند روز قبل دوستان خبرنگار حوزه شهری نشستی صمیمی را به بهانه پایان دوره خدمت بنده در شورای شهر تهران ترتیب دادند که برایم بسیار ارزشمند بود و برای این کار عمیقا سپاسگزار آنها هستم.

تب تولید مسکن در شهرستان‌ها

مهاجرت معکوس در تولید مسکن و کوچ سازندگان به شهرستان‌ها که از بهار99 آغاز شده بود، حداقل به‌مدت 3فصل ادامه پیدا کرده و این رویکرد تا پایان پاییز99 در میان سازندگان طرفدار داشته است.

همه موافقان و مخالفان تحدید اینترنت

روز گذشته قرار بود نمایندگان مجلس در مورد بررسی طرح حمایت از «حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» در چارچوب اصل85 قانون اساسی رای‌گیری کنند.

سرگردانی بهارستان در اولویت‌بندی مسائل روز کشور

صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، ممنوعیت مذاکره مسئولان جمهوری اسلامی با مقامات آمریکا و حالا الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی کتبی و شفاهی به تذکرات نمایندگان؛ این طرح‌ها دغدغه‌‌های این روزهای نمایندگان مجلس است.

امیدهای وافر، سلیقه‌های نازل

بیماران ‌ام‌اس سرگردان در بازار سیاه دارو