02
سه شنبه 5 مرداد 1400
شماره 8278
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چرا مردم خوزستان حق دارند معترض باشند؟

یادداشت
خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «لَا یُحِبُّ‌الله الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ » خداوند دوست نمی‌دارد که کسی صدا به اعتراض بلند کند و داد و فریاد کند مگر از ناحیه کسانی که مظلوم واقع شده‌اند.
ویژه
جمعیتی از اصناف و کسبه خیابان جمهوری روز دوشنبه حدفاصل تقاطع پل حافظ تا چهارراه استانبول در قالب جمعیت‌های چندده‌ نفره اعتراض خیابانی کردند.
هسته‌ای
«ایران در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای از آمریکا می‌خواهد به بندی متعهد شود که خروج این کشور از توافق را مشروط به تأیید سازمان ملل می‌کند.»

سرگردانی بهارستان در اولویت‌بندی مسائل روز کشور

چرا دغدغه‌های مجلس یازدهم از مسائل و چالش‌های اساسی مردم فاصله دارد؟
مجلس
صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، ممنوعیت مذاکره مسئولان جمهوری اسلامی با مقامات آمریکا و حالا الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی کتبی و شفاهی به تذکرات نمایندگان؛ این طرح‌ها دغدغه‌‌های این روزهای نمایندگان مجلس است.
دستور اژه‌ای برای جلوگیری از نفوذ جریانات فاسد در قوه قضاییه

دستور اژه‌ای برای جلوگیری از نفوذ جریانات فاسد در قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به پایان مهلت 2هفته‌ای معاونان و مسئولان عالی دستگاه قضا برای اجرای دستورات 10گانه‌ای که در نخستین جلسه شورای‌عالی قضایی ارائه کرده بود، بر لزوم تسریع در انجام این دستورات تأکید کرد و در عین حال زمان ارائه گزارش مسئولان را به‌دلیل تعطیلات ۶روزه اخیر، تا هفته آتی تمدید کرد.
نیاز شهر به خبرنگاران شهری آگاه و متشکل
نیاز شهر به خبرنگاران شهری آگاه و متشکل
چند روز قبل دوستان خبرنگار حوزه شهری نشستی صمیمی را به بهانه پایان دوره خدمت بنده در شورای شهر تهران ترتیب دادند که برایم بسیار ارزشمند بود و برای این کار عمیقا سپاسگزار آنها هستم.