17
سه شنبه 5 مرداد 1400
شماره 8278
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دل‌پیچه فقط بعد از باخت؟

فیروز کریمی و حرف‌هایی که تنها از دهان او بیرون می‌آید
فوتبال ایران
انصافا حرکت سازمان لیگ در افزایش جریمه عدم‌حضور سرمربیان در نشست‌های خبری به 50میلیون تومان خیلی خوب و مؤثر بود؛ به‌طوری که این هفته‌ها بسیاری از سرمربیان گریزپای را در نشست‌های خبری می‌بینیم؛ از فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی تا امیر قلعه‌نویی.
ویژه
ایران و چین به فینال مسابقات تکواندوی تیمی المپیک2020 رسیدند، مسابقاتی که برای اولین‌بار به‌صورت آزمایشی در توکیو برگزار می‌شود و حالا تکواندوکاران ایران این شانس را دارند تا قهرمان شوند.
تیم ملی بسکتبال کشورمان، فردا در دومین بازی‌اش در مرحله گروهی المپیک برابر قعرنشین گروه به زمین می‌رود اما از شانس ما این قعر‌نشین تیمی نیست جز آمریکا!
محمد پولادگر به‌خاطر نتایج ضعیف تکواندو از مردم عذرخواهی کرد اما 24ساعت بعد از شکست‌های ناامید‌کننده تکواندوکاران در المپیک.
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایران روز گذشته برگزار شد و عددی که نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال از ظرف خارج کرد حکم به رویارویی مجدد فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی داد.
متین بالسینی دیروز در شنای 200متر پروانه بازی‌های المپیک توکیو حاضر بود و رکورد ملی ایران را هم جابه‌جا کرد اما نتوانست از مرحله مقدماتی صعود کند.
والیبال ایران به دومین پیروزی‌اش در المپیک توکیو رسید. ایران که در بازی اول لهستان را به سختی شکست داده بود، دیروز صبح در یک بازی یک‌طرفه ونزوئلا را برد اما آیا این دو پیروزی می‌تواند ایران را به صعود امیدوار کند؟
امیرعابدزاده در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی:

سختی نکشیدم، لذت بردم

افتخار می‌کنم که در لیگی بازی می‌‌کنم که 2تا سهمیه غیراروپایی بیشتر ندارد / قرار نیست تصمیم‌هایی بگیرم که بقیه خوشحال شوند تصمیم‌هایی می‌گیرم که خودم خوشحال شوم / وقتی پیشنهاد اسپانیا آمد به بقیه پیشنهادها فکر هم نکردم / اگر باعث جلب نظر باشگاه‌های پرتغالی به بازیکنان ایرانی شدم خوشحالم ولی منتی ندارم
از انتخاب امیر عابدزاده انتقاد زیادی شده؛ اینکه چرا پس از درخشش در لیگ برتر پرتغال راهی لیگ دسته‌دوم اسپانیا شده.
ثریا آقایی در تالار اولین‌ها

ثریا آقایی در تالار اولین‌ها

ثریا آقایی که به‌عنوان نخستین زن ایرانی در بدمینتون سهمیه المپیک گرفته بود نخستین پیروزی این رشته در المپیک را هم به نام خودش ثبت کرد
اولین پیروزی بدمینتون ایران در تاریخ بازی‌های المپیک به نام ثریا آقایی ثبت شد.
طلایی‌ترین نقره تاریخ؟
طلایی‌ترین نقره تاریخ؟
کار بزرگی که محرم نویدکیا در نخستین فصل سرمربیگری‌اش کرد
کورس پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد و این در حالی است که سرخپوشان، آشکارا شرایط بهتری برای فتح جام دارند.
در یک شب جادویی، در 2ساعتی که بارها همه‌‌چیز عوض شد و ضربان قلب هواداران فوتبال در سراسر کشور بالا و پایین رفت، پرسپولیس موفق شد تراکتور را با نتیجه 3بر یک شکست بدهد و با 64امتیاز در فاصله یک هفته به پایان مسابقات لیگ بیستم، بخت نخست قهرمانی باقی بماند.

مشت موسوی به هدف ننشست

شاهین موسوی دومین بوکسور ایرانی حاضر در المپیک توکیو در مبارزه اول شکست خورد و از دور بازی‌ها کنار رفت.

سهمیه‌ای که از دست رفت

ورزش ایران یک‌سهمیه دیگر المپیکی‌اش‌ را از دست داد.

سایپا، ذوب‌آهن، نفت؛ مثلث برمودا

روز پایانی مسابقات لیگ برتر ایران جمعه 8مرداد برگزار می‌شود و در انتهای جدول رقابت سختی برای انتخاب دومین تیم سقوط‌کننده وجود دارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020
فرهاد مجیدی با کسب میانگین 2.23امتیاز از هر بازی موفق‌ترین سرمربی لیگ بیستم از این لحاظ است.
شیخ دیاباته حضور در بازی با نساجی را هم از دست داد تا دوران غیبت او در مسابقات استقلال طولانی‌تر شود.