• چهار شنبه 23 تیر 1400
  • الأرْبِعَاء 4 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 14

بی‌پولی در پیک پنجم

رئیس بیمارستان امام خمینی ره می‌گوید: کرونا، هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای را به بیمارستان‌ها تحمیل کرده؛ مثل پرداخت ماهانه 4 میلیارد تومان جهت تامین اکسیژن و خرید وسایل حفاظتی برای پرسنل
بر سر ورود به پیک پنجم کرونا، هنوز اتفاق نظر وجود ندارد، اما آنچه مشخص است، افزایش بی‌سابقه میزان بستری بیماران و پر شدن تخت‌های ‌آی‌سی‌یو است. بار بیماری و بیماران آنقدر بر مراکز درمانی سنگینی می‌کند که اخیرا فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونای استان تهران، به مشکلات مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی در اوج‌گیری مجدد کرونا، اشاره کرده است.

قهرمان ‌روی فرش قرمز

فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی، روز گذشته نخستین نمایش رسمی و جهانی خود را در ساعت 15:30به وقت کن و 18به وقت تهران در سالن اصلی «کاخ لومیر» به همراه برگزاری مراسم فرش قرمز با حضور عوامل این فیلم تجربه کرد.
می‌خواهیم کدام‌یک در دست شهروندان باشد

کتاب بهتر است یا قمه؟

در حاشیه رد مصوبه‌ شورای شهر در نامگذاری 4 خیابان به نام بزرگان ادبیات کودک
نوجوانان و جوانان امروز و فردای شهر و کشورمان را کتابخوان، بافرهنگ و هنردوست می‌خواهیم یا قمه‌کش، خلافکار و هل من مبارزطلب در کوی و برزن؟

جهانی‌ترین فیلمساز سینمای ایران

اصغر فرهادی در مقام سینماگری ایرانی جایگاهی یگانه در سینمای جهان یافته است؛ جایگاهی که ویژه خود اوست و با هیچ‌کدام از فیلمسازان نامدار ایرانی قابل مقایسه نیست. او جهانی‌ترین کارگردان سینمای ایران است.

700 هزار دوز واکسن برکت تحویل وزارت بهداشت شد

به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی و تأمین اقلام کمک توانبخشی به نیازمندان به‌ویژه افراد دارای معلولیت، تفاهمنامه‌ای بین بنیاد 15خردادِ ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی کشور به امضا رسید.

گزارش 10سال واگذاری املاک شهر

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای شهر تهران دیروز در جریان ارائه گزارش تحقیق و تفحص واگذاری املاک شهرداری تهران به اهمیت و استحقاق توسعه تهران اشاره کرد و گفت: «تهران می‌تواند توسعه پیدا کند و استحقاق برخورداری از هوای سالم و حمل‌ونقل عمومی مناسب را دارد؛ به شرط اینکه مدیریت جهادی، سالم، قانونمدار و پاسخگو باشد. نتیجه عدم‌وجود این مشخصه‌ها در مدیریت گذشته باقی گذاشتن 69هزار میلیارد تومان بدهی بوده است.»
روند خروج پول از بازارسهام پس از 10‌ماه متوقف شد

پول‌های تازه در راه بورس

آمار‌ها نشان می‌دهد روند خروج پول از بورس متوقف شده، از ابتدای تیر‌ماه تاکنون 1500میلیارد تومان نقدینگی تازه وارد بازار سهام شده است. سهامداران حقیقی که تا 20روز پیش در حال فروش سهام بودند اکنون در تلاشند سهام جدید بخرند.

بازیافت از مبدأ با دستگاه امحای پلاستیک

جدال مسئولان؛ مرگ مردم