17
چهار شنبه 23 تیر 1400
شماره 8269
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زیر یک خم/ سورپرایزهای انتخاباتی وزارت ورزش

وزیر ورزش و معاون قهرمانی این وزارتخانه در روزهای واپسین دولت سورپرایزهای عجیبی برای اهالی ورزش دارند. از یک سال پیش هر مجمع انتخاباتی که وزارت ورزش برگزار کرده بی‌حاشیه نبوده. از انتخابات فدراسیون دوومیدانی که ابطال شد تا انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و دوچرخه‌سواری که در آستانه ابطال هستند.
ویژه
مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2022 قرار است از شهریورماه پی گرفته شود.
احسان حدادی امیدوار است در المپیک نتیجه‌ای بگیرد که باعث آبروریزی ورزش ایران نشود. حدادی که مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌‌های المپیک لندن را دارد، چندی پیش خبر داد که دیسک کمرش آسیب دیده است.
سعید معروف در توکیو غیراز کاپیتانی تیم ملی والیبال، کار دیگری هم دارد؛ او یکی از 30ورزشکاری است که برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران IOC نامزد شده است.
با وجود انتخاب دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا به‌عنوان بهترین بازیکن یورو2020، آمار و تحلیل‌های فنی حکایت از برتری بازیکنان دیگری در طول تورنمنت می‌داد.
علیرضا رضایی که مدال نقره المپیک آتن2004 را دارد، روزهای گذشته مهمان تیم المپیکی کشتی بود. او به اردو رفته بود تا هم از تجربیاتش به کشتی‌گیران بگوید و هم به آنها روحیه بدهد. رضایی با کادر فنی هم دیدار و گفت‌وگو کرد. او به همشهری‌ می‌گوید که آزادکاران ایران در توکیو می‌توانند 6 مدال بگیرند.
در شرایطی که لیگ برتر و جام حذفی در ایران هنوز در حال برگزاری است و سپاهان هم در هر دو لیگ مدعی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود، باشگاه پورتیموننزه پرتغال خرید ایرانی خودش برای پست دروازه‌بانی را قطعی کرد و پیام نیازمند، گلر 26ساله سپاهان رسما به‌عنوان دروازه‌بان فصل آینده این تیم پرتغالی معرفی شد.

تلویزیون؛ ضلع سوم داربی

صداوسیما که توسط یحیی گل محمدی و شاگردانش تحریم شده این روزها پرسپولیس و استقلال را با هم می‌زند
دعوای تلویزیون با مسئولان پرسپولیس این روزها حسابی بالا گرفته و در آستانه داربی تهران به اوج خودش رسیده است.
جنگ شماره یک در غربت

جنگ شماره یک در غربت

جذابیت لیگ پرتغال برای ایرانی‌ها بیشتر شد
سرانجام خبری که از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، به‌طور رسمی مورد تأیید قرار گرفت و باشگاه پورتیموننزه در پرتغال جذب پیام نیازمند را تأیید کرد.
بعد از7 سال شیراز در یک قدمی لیگ برتر
بعد از7 سال شیراز در یک قدمی لیگ برتر
در هفته پایانی لیگ‌یک 3تیم 57 امتیازی هستند صعود فجرسپاسی 99درصد قطعی است تیم دوم هم تهرانی خواهد بود
پرونده فصل جاری رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول ایران دوشنبه هفته آینده بسته می‌شود و نکته جالب توجه این است که قبل از هفته آخر 3تیم 57امتیازی هستند که 2تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
عصر پنجشنبه در حالی داربی شماره 96تهران در چارچوب مسابقه یک‌چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود که حساسیت‌های این مسابقه برای همه آشکار است.

نکته بازی/ این دو انتخاب به هم نمی‌آیند

هر نقد و نظری که در مورد فدراسیون فوتبال و مدیران جدیدش داشته باشیم، باز برگزیدن مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی جدید تیم امید کار خوبی است.

آماربازی

در آستانه بازی حساس پرسپولیس و استقلال در جام‌حذفی مقایسه آمارهای این دو تیم در سایت متریکا نشان می‌دهد که پرسپولیس در آیتم‌های شوت در چارچوب، دقت شوت، شوت مواجه‌شده، نرخ تبدیل شوت به گل، نبرد پیروز، مالکیت توپ، دقت پاس، دریبل موفق و موفقیت در نبردها تیم بهتری نسبت به استقلال بوده است.

مقدماتی جام جهانی2022

مقدماتی جام جهانی2022
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8269