• یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
  • الأحَد 27 رمضان 1442
  • 2021 May 09

دود رکود بازار‌مسکن در چشم مستأجران

قیمت پیشنهادی رهن و اجاره با شتاب عجیبی در حال افزایش است
دیروز درحالی‌که صنف مشاوران املاک تهران پس از یک‌ماه تعطیلی اجباری، دوباره کرکره مغازه‌های خود را بالا می‌کشیدند، فروشندگان مسکن با تخفیف‌های جذاب‌تری آماده معامله بودند؛ اما عرضه‌کنندگان املاک استیجاری همچنان علاقه‌ داشتند قیمت‌های پیشنهادی را افزایش دهند.

خانه شهر در قلب تهران جان می‌گیرد

نمای ساختمان خانه‌ شهربلدیه سابق خردادماه به پایان می‌رسد. ساختمان بلدیه که نزدیک به یک قرن پیش در میدان توپخانه احداث شد، پیش از انقلاب در سال‌های 45تا 47به دستور شهردار وقت تخریب شد.

بازپس‌گیری فضاهای عمومی برای شهروندان

2 گزارش پیشین بر آن بود تا توضیح دهد که چگونه هزینه اداره شهر تهران در 3 دهه گذشته، از طریق فروشِ شهر تأمین می گردید؛ مسیری که به واسطه آن، زمین و آسمان شهر به کالایی اقتصادی تقلیل یافته بود که در کوتاه ترین زمان، سودآوری های کلان برای سوداگران داشت.

هنوز برای خرید واکسن دیر نشده است

درگیری بر سر واکسن کروناست. دولت‌ها در رقابتی نابرابر، در تلاش برای دسترسی بیشتر به واکسن و ریشه‌کنی بیماری در کشورهایشان هستند و در این وضعیت، سهم برخی بیشتر از دیگری است.

شب توفانی قدس

تحولات رخ داده در شهر قدس طی 48ساعت گذشته، بار دیگر پایتخت تاریخی فلسطینیان را در کانون توجه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی قرار داده است. بامداد روز گذشته و درحالی‌که همچنان تنش‌های خیابانی میان شهروندان فلسطینی با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در منطقه «شیخ جراح» ادامه داشت، اجتماع بزرگ مردمی برای برگزاری نماز تراویح در مسجدالاقصی حادثه‌ساز شد.

تکمیل مسیر دوچرخه پایتخت تا 1401

همه اقداماتی که تهران را زیست‌پذیرتر می‌کند