21
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
شماره 8215
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جزئیات تازه در پرونده مرگ دبیر اول سفارت سوئیس

درحالی‌ جسد دبیر اول سفارت سوئیس در ایران که از طبقه هفدهم برجی در کامرانیه به پایین سقوط کرده و جان باخته بود، تحویل سفارت سوئیس شد تا به زادگاهش منتقل شود که کارشناسان تشخیص هویت تأیید کردند که دست نوشته کشف شده در آپارتمان این زن با دستخط وی مطابقت دارد.
ویژه
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران پیرو چاپ گلایه مردمی با عنوان «فکری به‌حال مسافران مترو در شرایط کرونا نشده» در ستون با مردم روز 19فروردین‌ماه پاسخ داده است: «احتراما ضمن سپاس از این مسافر محترم، به اطلاع می‌رساند شرکت بهره‌برداری مترو در این شرایط حساس از شهروندان محترم انتظار دارد حتی‌المقدور با مدیریت بهینه زمان تردد و انتقال آن به ساعات غیرپیک، به سلامت خود و دیگر مسافران کمک کنند تا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم از این بیماری عبور نماییم.
انفجار در بخشی از یک کارخانه تولید مواد شوینده در قزوین آتش‌سوزی گسترده‌ای را رقم زد و خسارت زیادی به بار آورد.
دعوای دو برادر به‌خاطر انتشار عکس در فیس‌بوک به جنایت ختم شد

بخشش قاتل برادر 7‌ماه بعد از جنایت

جنایی
​​​​​​​7‌ماه قبل دعوای دو برادر به‌خاطر انتشار یک عکس خانوادگی در فیس‌بوک به جنایت ختم شد و دیروز اولیای دم با حضور در دادسرای جنایی عامل جنایت را پیش از محاکمه در دادگاه بخشیدند.
کشف جسد مرد ساختمان‌ساز در چاله آسانسور

کشف جسد مرد ساختمان‌ساز در چاله آسانسور

کشف جسد مردی ساختمان‌ساز در چاله آسانسور ساختمان نیمه کاره‌ای در تهران، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده است.
با مردم/ اجاره بها سر به فلک زده است
اجاره‌بها نه‌تنها 25درصد که دوبرابر آن افزایش یافته است و هیچ خبری هم از نظارت نیست.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​3سارق حرفه‌ای با دستبرد به یک فرش‌فروشی موفق به سرقت فرش‌های ابریشمی با ارزش بیش از 15میلیارد ریال شده بودند اما چند روز پس از این سرقت پلیس آنها را به دام انداخت و فرش‌های گران قیمت را در مخفیگاه‌شان کشف کرد.
​​​​​​​2برادر که از مدت‌ها قبل با صاحب مغازه موبایل فروشی در شیراز اختلاف مالی داشتند برای پایان دادن به این اختلافات با او قرار ملاقات گذاشتند اما ملاقات آنها در نیمه‌شب، پایان هولناکی داشت.