17
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
شماره 8215
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قحطی گلزن

اتفاق جالب در مورد بازی سپاهان- پرسپولیس
فوتبال ایران
نبرد سرنوشت‌ساز امشب بین سپاهان و پرسپولیس نکات جالب زیادی دارد، اما شاید یکی از عجیب‌ترین آنها مربوط به قحطی گلزن در این رویداد باشد.
ویژه
دیدار پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران مشهور شده است؛ جدالی حساس و غالبا جذاب بین 2تیم ریشه‌دار کشورمان. این مار خوش خط و خال اما خیلی‌ها را هم نیش زده و از پا در‌آورده است.
هواداران پرسپولیس که در این سال‌ها شاهد جدایی بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار تیم‌شان بوده‌اند، تا چند‌ماه دیگر محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم در چنین موقعیتی خواهند دید.
تراکتور در حالی امروز برابر پیکان قرار می‌گیرد که در این چند روز حاشیه‌های زیادی اطراف این تیم وجود داشته است.
کیانوش رستمی با انصراف از مسابقات گزینشی المپیک پذیرفت این دوره شانسی برای حضور در بازی‌های المپیک ندارد. کیانوش با مدال نقره بازی‌های لندن و مدال طلای ریودوژانیرو، امیدوار بود این بار در توکیو، سومین سکوی المپیکی‌اش را تجربه کند،
بعد از فینال اصلی لالیگای این فصل که دیروز بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار شد، حالا نوبت فینال دوم است؛ میان 2 مدعی دیگر یعنی رئال‌مادرید و سویا.
محمدحسین مرادمند که اولین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد، اعتقاد دارد استقلالی‌ها می‌توانند پس از صعود از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا، فاصله با تیم‌های بالانشین در لیگ ایران را هم جبران کنند.

این بار همه حاضرند

440روز بعد از روزی که سپاهان در رختکن ماند و پرسپولیس به تهران برگشت امشب هردو تیم در زمین حاضرند و هردو هم ادعای قهرمانی دارند
لیگ برتر ایران که از دیروز با بازگشت تیم‌های آسیایی دوباره رونق گرفته، امروز با انجام 3بازی به اوج هیجان خواهد رسید.

پشت‌خط زن/ ایتالیا...ایتالیا

چیزی به آغاز لیگ ملت‌های والیبال نمانده است، مسابقات شورانگیزی که پارسال به‌دلیل کرونا برگزار نشد، از‌ ماه آینده در ایتالیا انجام می‌شود. تیم‌های بزرگ دنیا چون برایشان المپیک اولویت است حسابگرانه‌تر از همیشه راهی مسابقات می‌شوند.
آماربازی
سپاهان و پرسپولیس امشب در شرایطی مقابل هم قرار می‌گیرند که علاوه بر رقابت نزدیک برای قهرمانی، یک رقابت جالب هم بر سر رکورد شکست‌ناپذیری در لیگ جاری دارند.
از پاریس خبر می‌رسد که ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به بازیکنان تیم گفته فصل آینده مسی در کنار آنها بازی خواهد کرد.

مجازات کودتاچیان

الکساندر چفرین پس از آنکه توانست با جوسازی رسانه‌ای و شست‌وشوی مغزی افکار عمومی و کمک سیاسیونی مثل مکرون و بوریس جانسون و خیانت منچسترسیتی به سوپرلیگ، این پروژه را خنثی کند، حالا درصدد مقابله با بنیانگذاران این تورنمنت است.

نکته بازی/ برانکو تمام نمی‌شود

فارغ از اینکه فدراسیون فوتبال به برانکو برای سرمربیگری تیم ملی فکر می‌کند یا نه، مسئله کلیدی این است که سایه مربی کروات بر فوتبال ایران همچنان سنگینی می‌کند و خبرها و شایعات مربوط به او تمام‌شدنی نیست.

برنامه بازی ها

برنامه بازی ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
سپاهان و پرسپولیس یکشنبه‌شب در حالی در اصفهان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند که این مسابقه شاید به نوعی حکم فینال لیگ برتر را داشته باشد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8215