• یکشنبه 19 بهمن 1399
  • الأحَد 24 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Feb 07

تقویت حمل‌ونقل‌عمومی‌در روزهای سخت

شهردار تهران: هزینه‌ حمل‌ونقل عمومی زیاد و درآمد شهرداری کم شده است
110اتوبوس و مینی‌بوس سفید رنگ جدید و تازه نفس به شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران افزوده شد؛ آن هم در شرایطی که نگرانی از شروع موج چهارم کرونا افزایش یافته و حالا مدیریت شهری می‌تواند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.
روایت 5هنرمند زن از شهر زیست‌پذیر و نشاط اجتماعی و اقداماتی که باید انجام شود

هنر بازگرداندن نشاط به شهر

هنرمندان و به‌خصوص زنان هنرمند می‌توانند با استفاده از نگاهشان و فعالیت‌های هنری و فرهنگی چهره بهتری از شهرها بسازند و شهرها را به فضاهایی زیست‌پذیرتر برای حضور شهروندان بدل کنند.

توسعه حمل‌ونقل همگانی تنها، نرم و آهسته

اضافه شدن 110اتوبوس و مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل همگانی تهران خبر خوبی است؛ ولی این تعداد برای پایتخت کشور با چنین وسعتی و جمعیتی که در روز به بیش از 13میلیون نفر می‌رسد، کافی نیست.

شعله‌های سوزان در جنگل‌های گیلان

جنگل‌های هیرکانی استان گیلان طی 2ماه اخیر بارها و بارها طعمه حریق شده و افزایش شمار این آتش‌سوزی‌ها نگرانی بابت این بخش از جنگل‌های ارزشمند کشور را افزایش داده است.

دامنه نوسان بورس تغییر کرد

در ادامه سیاست‌های تازه سازمان بورس برای نجات بازار سرمایه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تغییر دامنه نوسان ثابت به دامنه نوسان نا متقارن خبر دادو اعلام کرد مقررات جدید از روز شنبه 25بهمن‌ماه اجرا خواهد شد.

پرداخت هشت‌ماه حقوق برای درمان ناباروری

اقتصاد نابسامان بر ابعاد مختلفی از زندگی ایرانی‌ها تأثیرگذاشته است. وخامت وضعیت اقتصادی کشور در پی همه‌گیری کرونا و پیش‌تر از آن، تحریم‌های اقتصادی، برنامه‌ریزی زندگی خانواده‌های زیادی را مختل ساخت.