20
یکشنبه 19 بهمن 1399
شماره 8155
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فضای مجازی/ کار خیر

کودکان کار، در این سرما و شیوع ویروس کرونا، در معرض بیماری و خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند.
ویژه
پارسال نوشته بودم 98 عزیزم اگر چیز دیگری هست بگو... بعد سال که گذشت دیدم سال98 در برابر سال99 سال مظلومی بوده است.
قمقمه‌های زیادی در دنیا هست که سرگذشتی دارند. اما این یکی با خود رازی دارد که حتی کلمات از بیانش عاجزند. می‌خواهید باور کنید یا نه، می‌خواهید قضاوت کنید یا نه، من سکوت می‌کنم. مثل همین قمقمه و صاحب واقعی‌اش.
اضافه شدن 110اتوبوس و مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل همگانی تهران خبر خوبی است؛ ولی این تعداد برای پایتخت کشور با چنین وسعتی و جمعیتی که در روز به بیش از 13میلیون نفر می‌رسد، کافی نیست.
طرح روز
کالیفرنیا: مردی در آمریکا که گارسون‌ها به‌دلیل ماسک نداشتن او از ارائه سرویس به وی خودداری کرده بودند با یک اسلحه به رستوران بازگشت و غذایش را به زور اسلحه گرفت.
مونترال: دانشجویی در کانادا پس از 3 هفته کلاس مجازی با استاد دانشگاه کونکوردیا متوجه شد او مرده است. به گزارش د ورج، هیچ‌کدام از ای‌میل‌های او با موضوع مقاله‌اش از طرف استاد دانشگاه پاسخ داده نشد تا اینکه این دانشجو نام استادش را در گوگل سرچ کرد و متوجه شد او فوت کرده است.

عکس روز

رونق تولید لامپ های کم مصرف داخلی با وجود تحریم ها
فروش گاو 262هزار پوندی

فروش گاو 262هزار پوندی

شروپشایر: گاوی که نام و ویژگی‌های نژادی و اصل و نسبش بیش از چند صفحه در قطع A4 را پر کرده بود به قیمت 262هزار پوند فروخته شد. به‌گزارش ایندیپندنت، این گاو در یک حراجی واقع درانگلستان حراج شد و قیمت آن رکوردی جهانی را شکست.
شهری که به گردشگرها پول می‌دهد
شهری که به گردشگرها پول می‌دهد
کالیفرنیا: یکی از شهرهای کوچک آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا به هر گردشگری که وارد این شهر شود 100دلار جایزه می‌دهد. به گزارش یو پی‌ای، هر گردشگری که در شهر سانتا ماریا دو شب در هتلی اقامت کند این مبلغ را دریافت می‌کند و می‌تواند آن را برای تفریح خود هزینه کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
- مشکلات مانند دست اندازهای جاده‌اند؛ کمی از سرعتتان کم می‌کنند اما از جاده صاف بعد از آن لذت خواهید برد. زیاد روی دست اندازها توقف نکنید به حرکتتان ادامه دهید.
باور کنید اگر به هر دلیل بحرانی یا مسئله‌ای در گوشه‌ای از شهر رخ بدهد نخستین معضلی که ایجاد می‌شود راهبندان شدید در آن اطراف است، چون بسیاری از راننده‌های ما اولا همیشه خطوط اضطراری و شانه‌های راست بزرگراه‌ها را اشغال می‌کنند و معبری برای عبور خودروهای امدادی وجود ندارد، ثانیا بسیاری از راننده‌ها حتی با مشاهده مسدود بودن تقاطع، تنها با این استدلال که هنوز چراغ برای ما سبز است به وسط معبر رفته و راه را کاملا مسدود می‌کنند.
ویکتور یوشچنکو، نخست‌وزیر اوکراین، روز گذشته به اتفاق دکتر حبیبی، معاون اول رئیس‌جمهوری ضمن شرکت در یک نشست مطبوعاتی، سطح روابط فعلی تهران - کی‌یف را خوب و رو به گسترش دانست.