02
یکشنبه 19 بهمن 1399
شماره 8155
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رهبری/ دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب

رهبری
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام‌خمینیره و در روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز ۱۹بهمن۱۳۹۹ با رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار می‌کنند.
ویژه
حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه بخشنامه «الزام دادسراها و دادگاه‌ها و ضابطان دادگستری به پذیرش مستقیم شکایات مردم» را با هدف افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات قضایی و کاهش اطاله دادرسی ابلاغ کرد.
خط تولید انبوه موشک‌های دوش‌پرتاب و کارخانه‌های تولید سوخت جامد مرکب با حضور سرلشکر محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع افتتاح شد.
غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی با ایسنا درباره چرایی روشن نبودن آرایش انتخاباتی و نام کاندیداها گفت: متأسفانه برخی رسانه‌های ما مترصد این هستند که کاندیداهای نهایی مشخص شود و توپخانه را متوجه او کنند.

پیام وی‍ژه تهران برای مسکو

رئیس مجلس در نخستین سفر خارجی‌اش راهی روسیه شد او حامل پیغامی رسمی برای ولادیمیر پوتین است
مجلس
محمدباقر قالیباف امروز برای انتقال پیام ویژه ایران به مسکو سفر می‌کند. این نخستین سفر او در ردای رئیس مجلس به خارج از کشور است.
دوگانه احراز صلاحیت‌ها و مشارکت مردمی

دوگانه احراز صلاحیت‌ها و مشارکت مردمی

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام: مدافعان نظارت استصوابی بدون نگاه‌های جناحی و سلیقه‌ای بررسی کنند این روند، تا چه اندازه در بهبود مشارکت مردم تأثیر داشته است
انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم با معرفی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات جنبه رسمی و پررنگ‌تری به‌خود گرفت.
جنجال اتمی تازه علیه ایران
روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از 3دیپلمات مدعی شده که بازرسان آژانس به شواهد جدیدی از فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده از سوی ایران دست یافته‌اند
روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارشی به نقل از 3 دیپلمات که ادعا می‌کنند از نتیجه تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از 2سایت در ایران مطلع شده‌اند، آورده است که بازرسان آژانس به تازگی شواهدی به‌دست آورده‌اند که نشان‌دهنده وجود فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده در ایران است.
دولت
رئیس‌جمهور در جلسه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ورود نخستین محموله واکسن به کشور، گفت که همه دستگاه‌ها خودشان را برای واکسیناسیون عمومی آماده کرده‌اند و واکسیناسیون از همین هفته، مصادف با دهه مبارک فجر و جشن ملی ملت ایران با اولویت کادر درمان آغاز می‌شود و لازم است از مسئولان وزارت بهداشت و به‌ویژه وزیر بهداشت و همه کسانی که برای تهیه واکسن زحمت کشیدند، تشکر کنیم.