• پنج شنبه 13 شهریور 1399
  • الْخَمِيس 15 محرم 1442
  • 2020 Sep 03

5 پیروزی بزرگ برجام

روحانی: مهرماه ما از تحریم تسلیحاتی خارج می‌شویم، آمریکایی‌ها برای جلوگیری از پایان این دوره تلاش‌های فراوانی کردند، اما دیدیم که شکست مفتضحانه‌ای خوردند/ ظریف: 3پیروزی بی‌سابقه دیپلماتیک در شورای امنیت در همین چند هفته هدیه ناقابل دستگاه دیپلماسی به ملت بزرگ ایران است
برجام درحالی‌که در پنجمین‌سال حیاتش به سر می‌برد و امید‌ها برای بقای آن به حداقل رسیده، در 2ماه اخیر 5بار آمریکا را شکست داده است.

نگرانی تازه‌واردها آرامش حرفه‌ای ها

روند نزولی بازار سهام دیروز هم ادامه یافت، نزولی که مطابق مستندات آماری و بررسی روند تاریخی بازارهای سهام در سراسر دنیا، کاملا طبیعی و جزئی از ذات بازار سرمایه است با این حال این روزها سهامداران تازه‌وارد و اتفاقا کم‌تجربه، تحت‌تأثیر این نزول دچار آشفتگی شده‌اند.

نوسان ‌در ذات بازار سرمایه است

از منظررفتار شناسی بازار‌های مالی، نوسان های کنونی بازار سهام طبیعی و درواقع جزو ذات بازار سرمایه است.

آغاز به‌کار رسمی «مرکز نوآوری رسانه» همشهری

مرکز نوآوری همشهری قرار است به‌عنوان شتاب‌دهنده در حوزه رسانه‌ اکوسیستم استارتاپی کشور فعالیت کند تا باعث تحولی در نظام رسانه‌ای کشور شود
روز گذشته با حضور پرویز کرمی، دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و ابوالحسن ریاضی، مدیرعامل مؤسسه همشهری، «مرکز نوآوری رسانه» همشهری به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد.

آب رفته به تهران بر می‌گردد

90درصد آبیاری فضای سبز تهران با آب چاه انجام می‌شود. برداشت آب از ‌چاه‌ها باعث کاهش ذخایر زیرزمینی شده که خود خطراتی مانند فرونشست زمین را در حاشیه شهر ایجاد کرده است.

اهل سفریم و خوش‌سفر

شیوع ویروس کرونا معادلات جهان را برهم زده و ضربات جبران‌ناپذیری به جان، سلامتی، مال، مشاغل و... شهروندان در سراسر جهان وارد کرده است.

رونمایی‌ازچهره متفاوت ونیز

مراسم افتتاحیه هفتاد وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، شب گذشته با نمایش فیلم «رشته‌ها» اثر «دانیله لوکتی» محصول ایتالیا در کاخ جشنواره ونیز برگزار شد.

ورزش دردهایم را تسکین داد